Mileva skriver:
Super! Tak for det
Nu er det mere fordi jeg helst vil holde det til hvad hun kender, specielt med mælken.. Mere for ikke at 'forstyrre' hendes mave for meget.. Men selvfølgelig, hun er jo gammel nok til hendes mave burde tåle 'nye udfordringer'..
Det er første gang vi skal til england, selvfølgelig er kæresten jo kendt derover, men tror han lader mig medbringe hvad jeg vil til tøsen, bare for at jeg kan føle lidt ro over det
Aner intet om hvad butikkerne derover har i forhold til hvad hun normalt får herhjemme osv.. Og prisen på det i forhold til herhjemme
Jeg tror ikke der sker noget ved, at hun skifter mme - og slet ikke, når hun er så gammel.
Min datter har altid fået det, der var at købe i det land, vi nu var i (altså når vi har været på ferie), og hun har aldrig taget skade af det.
En dåse med 800g SMA 6+ mdr mme koster ca £8,50 og burde række til godt en uge (afhængig af, hvor meget hun drikker selvfølgelig
) Brikkerne koster ca £0,50 pr stk for 300 ml.
Jeg ved ikke, hvad det koster i DK, så kan ikke rigtig sammenligne det for dig, men nu har du ihvertfald priser herovre.

Anmeld