Jordemoder besøg idag.... Øv altså... UK stilling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Mira0911

Jeg var til jordemoder besøg idag... Julie var med og hun virkede meget interesseret i det jm gjorde ved mig... 

Var jo til scanning i sidste uge og der sagde overlægen at lillesøster har sat sin numse i bækkenet... 

Idag da jm skulle skønne en vægt sagde hun også det samme... "Lillesøster ligger i UK stilling".... 

Så fra nu af og frem til fødslen bliver der holdt godt øje om hun nu skulle ske og vende sig, hvilket jeg tvivler på... Skal hvert fald scannes igen sidst på denne måned... og vendingsforsøg i august måned... 

Så det er 50/50 om jeg kommer til at føde selv... Håber det virkelig at jeg får lov til at føde selv, det er det jeg gerne vil... 

Jm skønnede lillesøster til 1250g...  

Ja lige lidt herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Jeg var til jordemoder besøg idag... Julie var med og hun virkede meget interesseret i det jm gjorde ved mig... 

Var jo til scanning i sidste uge og der sagde overlægen at lillesøster har sat sin numse i bækkenet... 

Idag da jm skulle skønne en vægt sagde hun også det samme... "Lillesøster ligger i UK stilling".... 

Så fra nu af og frem til fødslen bliver der holdt godt øje om hun nu skulle ske og vende sig, hvilket jeg tvivler på... Skal hvert fald scannes igen sidst på denne måned... og vendingsforsøg i august måned... 

Så det er 50/50 om jeg kommer til at føde selv... Håber det virkelig at jeg får lov til at føde selv, det er det jeg gerne vil... 

Ja lige lidt herfra... 

ej øv altså.. håber virkelig at hun vender sig om så du kan få lov at føde selv

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

ej øv altså.. håber virkelig at hun vender sig om så du kan få lov at føde selv

Håber og krydser virkelig for at hun kan og når at vende sig inden vendingsforsøg... 

Anmeld

5. juli 2011

Dansker I Holland

Mira0911 skriver:

Ja lige lidt herfra... 

Krydser for at du får lov at føde selv

Anmeld

5. juli 2011

bobbles

Mira0911 skriver:

Håber og krydser virkelig for at hun kan og når at vende sig inden vendingsforsøg... 

ja det må vi sandelig håbe, vi drømmer jo alle sammen om vores drømme fødsel

Anmeld

5. juli 2011

kkk

Mira0911 skriver:

Ja lige lidt herfra... 

Øv altså, det er også min store frygt at min baby skal finde på at lægge sig godt til rette i UK - så ryger min hjemme fødsel...

Men du skal jo samtidig huske at der er GOD tid for hende den bette til at vende sig i. Når det ikke er første graviditet er det helt almindeligt at babyerne lægger sig med hovedet nedad langt senere.

Lå den første i UK?

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

kkk skriver:

Øv altså, det er også min store frygt at min baby skal finde på at lægge sig godt til rette i UK - så ryger min hjemme fødsel...

Men du skal jo samtidig huske at der er GOD tid for hende den bette til at vende sig i. Når det ikke er første graviditet er det helt almindeligt at babyerne lægger sig med hovedet nedad langt senere.

Lå den første i UK?

Jordemoderen prøvede faktisk at rokke hende ud af bækkenet og det lykkes ikke... 

Nej den først lå ikke i UK... 

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Krydser for at du får lov at føde selv

Det ville være så skønt... 

Anmeld

5. juli 2011

Mira0911

Frøken Christiansen skriver:

ja det må vi sandelig håbe, vi drømmer jo alle sammen om vores drømme fødsel

Hehe ja... 

Anmeld

11. juli 2011

kkk

Mira0911 skriver:

Jordemoderen prøvede faktisk at rokke hende ud af bækkenet og det lykkes ikke... 

Nej den først lå ikke i UK... 

Hmm... jeg er idag 30+1 og har haft besøg af jordemoder - og gæt selv! Beskeden var også at min bebs (idag) ligger i UK...Han lå dog aldeles på tværs i morges og har haft fødderne til højre hele weekenden. Men idag sidder han altså op og sparker lystigt med fødderne til venstre.

Min jordemoder tog det nu meget meget roligt og mente bestemt at der stadig er MASSER af tid til at han kan og vil nå at vende sig om.

Jeg spurgte hvornår jeg skulle begynde at blive bekymret og hun svarede: "Ikke før uge 36 - 37"... Så det vil jeg forsøge at holde fast i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.