Et tilbud herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Karo

Jeg fandt disse lunch bags på en hjemmeside som jeg forelskede mig godt og grundigt i. Grundet forskellige udgifter ved hjembringelse fra USA, var jeg ved at opgive. Men........................da jeg fortalte om det inde på fb, var der flere andre der var intereseret. Derfor er jeg ved at undersøge hvad det vil koste at få hjem i fragt.

De koster ca 44. kr styk og så skal der 25 % moms oveni. For hele ordren er der 160 kr til post danmark (et gebyr) samt fragt. Den pris jeg kommer frem til er fra USA og til mig i Hvidovre, derfra vil der så være noget ekstra hvis de skal sendes herfra. Jeg er ved at lave en fælles ordre så gebyret (til post danmark) og fragten kan deles over flere personer.

Hvis i er intereseret så sig lige til. Og så vender jeg tilbage med den endelige pris INDEN jeg bestiller

http://www.charlestonnaturally.com/two-s-company-a nimal-thermal-lunch-bag.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

sarahb

hvor er de fede. Men hvis de ikke bliver taget i tolden så skal der jo ikke alle de ekstra omkostninger på

Anmeld

5. juli 2011

sarahb

har lige bestilt 2 men til min fars ven i usa så tager min far dem med hjem når han skal derover senere på måneden

Anmeld

6. juli 2011

Karo

sarahb skriver:

hvor er de fede. Men hvis de ikke bliver taget i tolden så skal der jo ikke alle de ekstra omkostninger på

Nej, vi har jo lov til at håbe på de ikke bliver snuppet i tolden.

Lige nu er vi oppe på at skulle have 18 stk hjem

Anmeld

6. juli 2011

Karo

sarahb skriver:

har lige bestilt 2 men til min fars ven i usa så tager min far dem med hjem når han skal derover senere på måneden

Sikken god ide

Anmeld

6. juli 2011

sarahb

Karo skriver:

Nej, vi har jo lov til at håbe på de ikke bliver snuppet i tolden.

Lige nu er vi oppe på at skulle have 18 stk hjem

ofte hvis man får sendt us post så bliver det ikk så ofte taget, men ups bliver altid taget...

Anmeld

6. juli 2011

Karo

sarahb skriver:

ofte hvis man får sendt us post så bliver det ikk så ofte taget, men ups bliver altid taget...

Så ber jeg dem om ikke at sende med UPS.

Tak for tippet, vi kan jo lige så godt se om vi kan undgå moms og gebyr

Anmeld

6. juli 2011

sarahb

Karo skriver:

Så ber jeg dem om ikke at sende med UPS.

Tak for tippet, vi kan jo lige så godt se om vi kan undgå moms og gebyr

ja lige præcis men de er bare så fine.. Isaac fik en abe og jonas en frø

Anmeld

6. juli 2011

Karo

sarahb skriver:

ja lige præcis men de er bare så fine.. Isaac fik en abe og jonas en frø

Det er også dem der er flest bestillinger på

Anmeld

6. juli 2011

Vingummien

Karo skriver:

Jeg fandt disse lunch bags på en hjemmeside som jeg forelskede mig godt og grundigt i. Grundet forskellige udgifter ved hjembringelse fra USA, var jeg ved at opgive. Men........................da jeg fortalte om det inde på fb, var der flere andre der var intereseret. Derfor er jeg ved at undersøge hvad det vil koste at få hjem i fragt.

De koster ca 44. kr styk og så skal der 25 % moms oveni. For hele ordren er der 160 kr til post danmark (et gebyr) samt fragt. Den pris jeg kommer frem til er fra USA og til mig i Hvidovre, derfra vil der så være noget ekstra hvis de skal sendes herfra. Jeg er ved at lave en fælles ordre så gebyret (til post danmark) og fragten kan deles over flere personer.

Hvis i er intereseret så sig lige til. Og så vender jeg tilbage med den endelige pris INDEN jeg bestiller

http://www.charlestonnaturally.com/two-s-company-a nimal-thermal-lunch-bag.html

Har du set på face at jeg også gerne vil have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.