Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Hi hi ja syntes simpelthen det var så SØDT - Du skriver bare mon ikke jeg kan købe mere hvis det skulle være væk
Hi hi ja syntes simpelthen det var så SØDT - Du skriver bare mon ikke jeg kan købe mere hvis det skulle være væk
Håber jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vingummien skriver: Håber jeg
Ellers gemmer jeg det til dig
bullerbassen skriver: Hvis jeg kan købe stoffet endnu kan jeg sagtens lave et par til dig Det kan jeg undersøge i morgen
Hvis jeg kan købe stoffet endnu kan jeg sagtens lave et par til dig Det kan jeg undersøge i morgen
bullerbassen skriver: Ellers gemmer jeg det til dig
132319 skriver: Ok, det må du meget gerne, de er VILDT søde Ellers må jeg købe dem du har og vente på at hun vokser sig stor nok
Ok, det må du meget gerne, de er VILDT søde Ellers må jeg købe dem du har og vente på at hun vokser sig stor nok
Skal nok lige vende tilbage i morgen - meget af deres stof er udgået men så kommer der jo heldigvis nået nyt.
man må jo værne om stamkunderne
Hej
Jeg glemte at kikke efter stoffet igår Men vil kikke mandag hvis du fortsat er interesseret
Hejsa
Kan stadigvæk købe stoffet hvis du fortsat er interesseret .
Undskyld jeg glemte det er ved at lave børneværelser
bullerbassen skriver: Hejsa Kan stadigvæk købe stoffet hvis du fortsat er interesseret . Undskyld jeg glemte det er ved at lave børneværelser
132319 skriver:Hov ja, jeg glemte helt at svare dig!Men ja, jeg er stadig interesseret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128