Bare en smule brok.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Det hele started med, at der var en fyr der havde skrevet "du er en dejlig en, ja du er" på min facebook væk. Også faren til min søn (vi har ikke været sammen i de sidste 5 måneder) går helt i selvsving, og skriver 5 beskeder, hvor han spørger om jeg har noget kørende med den her fyr. Og jeg er stædig, for synes bestemt ikke at det rager ham. Og her i lørdags, havde han siddet og sagt, at han var ikke jaloux mere, bare nysgerrig. Men hvis han ikke var jaloux, var han så blevet enormt sur, over at jeg ikke vil fortælle om jeg har noget med den fyr her? - men så mens jeg sad og snakked i mobil omkring min søns far, med en veninde, i bilen, siger hun lige pludselig "vildt at du tør at snakke i mobil når du kører, der er jo ulovligt" og i det samme køre en politibil forbi og stoppe mig, lige på en tankstation, hvor der selvfølgelig er masser af mennesker. Kunne egentlig kun grine af mig selv, og hvor følte jeg mig DUM. Haha. Men min egen skyld, så heldigt at man lige fik overflyttet 500kr fra en anden konto, men de skal jo så bruges på den her skide bøde.
Men sådan er det, kunne jo bare lade være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Sikke en dag. Den lyder ikke så morsom, men dejligt at du kan grine af dig selv og bøden. Det er da en fantastisk egenskab at have.

Jeg håber dit barns far hurtigt kommer videre. Det ville godt nok være det letteste.

I 8 måneder efter jeg gik fra min søns far havde vi et fint samarbejde. Så fik jeg en ny kæreste og jalousien fra min søns fars side er nu mundet ud i et polititilhold. Tror dog heldigvis det er sjældent det går så galt. Hehe...

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Sikke en dag. Den lyder ikke så morsom, men dejligt at du kan grine af dig selv og bøden. Det er da en fantastisk egenskab at have.

Jeg håber dit barns far hurtigt kommer videre. Det ville godt nok være det letteste.

I 8 måneder efter jeg gik fra min søns far havde vi et fint samarbejde. Så fik jeg en ny kæreste og jalousien fra min søns fars side er nu mundet ud i et polititilhold. Tror dog heldigvis det er sjældent det går så galt. Hehe...

Hold da ferie .. det er jo vildt . ang polititilholdet :O Men typisk mænd
Ja totalt dumme penge men var nu meget sjovt :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.