Ideer til tøsedag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.402 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. februar 2008

sttina

Hej tøser :D
Lige brug for lidt hjælp.. Min bedste veninde og jeg skal ha tøsedag midt i marts.. Og plejer at være noget med at sludre, shoppe, spise og evt en tur i biffen.. Denne gang havde vi talt om vi skulle lave noget andet.. Var bla inde på noget massage.. Altså hvor vi fik begge 2 på en gang.. Det kunne bare være så fedt.. Men kun fundet et sted der gør det (i kbh) og de har ikke tider den lørdag >(
Er der så nogen af jer der kender nogen eller har andre ideer til hvad vi skal lave??? Må gerne være lidt anderledes og sjovt :D

Sttina på vej i mg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Sille

jeg kender to steder i kbh.. det ene hedder ni'mat og det andet sted hedderrosenborg spa.. Har været begge steder.. konceptet er det samme og begge steder er vildt hyggelige og lækre og super fede... I ni'mat var jeg der med en veninde, hvor vi først fik fodbad, fodmassage og ordnet fødder og så massage. Alt sammen foregik hvor vi sad ved siden af hinanden.. og i rosenborg spa var jeg med kæresten.. der fik vi body peel, massage, og i boblebad med champagne og jordbær i chokolade.. Uh.. det var godt... Rosenborg spa har i øvrigt tit tilbud kørene.. Kig på hjemmesiderne..

Anmeld

27. februar 2008

ivfmarie

det kunne jo også være en fodbehandling? Mon ikke der er flere steder der gør det? Det er SÅÅÅÅ nice at få ordnet de stakkels pusselanker der trods alt slæææber rundt på os dag efter dag! Eller hva med at besøge et arbejdende værksted? Det kunne da være sjovt at se en kunstner in action? Et glasværksted måske... findes den slags mon ovre ved jer? Man kunne jo også gå i en helt anden grøft og få en enetime i noget dans eller aerobic? Mavedans er PISSE sjov! Det er nok lidt dyrt med enetime hvis I bare er to - men måske kunne i finde flere tøser der er med på spøgen? I mit motionscenter giver instruktørerne tit enetimer i både det ene og det andet i forbindelse med polterabend'er - måske kan I ringe til et center nær jer og høre om de har den slags tilbud? Marie - der godt kunne tænke sig sådan en dag

Anmeld

27. februar 2008

ka li ja

det ku da være man sku lave sådan en dag????!!!!

ud og kører go cart wuhuuuu

Anmeld

27. februar 2008

sttina

Tak Sille :D
Nu er der simpelhen lige bestilt tid hos rosenborg spa. Til det der relaxe massage for 2.. Nøj hvor blir det bare fedt (L)
Trænger virkelig til at komme ud og lufte fjerene og se hvordan den virkelige verden egentlig ser ud (C)
Nu kan tiden kun gå for langsomt indtil lørdag d 15-3 :)

Tænk at jeg ikke fandt det sted da jeg googlede(?) Men fik mange andre "interessante" hit da jeg søgte på krops massage københavn :$

Sttina med klikkende babyalarm pga blæst >(

Anmeld

27. februar 2008

sttina

Og tak til ka li ja og ivf også :D Super gode forslag :)

Anmeld

27. februar 2008

Sille

Super fedt sstina..

Du kan godt glæde dig.. der er super hyggeligt derinde og det var SÅ god massage vi fik.. vi var derinde da jeg var gravid og min hud var ikke så god.. da jeg gik derfra var den total baby-agtig og der gik lang tid før jeg fik uren hud igen..7

Lad mig høre hvad i syns om det..
-sille

Anmeld

27. februar 2008

sttina

Sille skriver:

Lad mig høre hvad i syns om det..
-sille

Det kan du tro.. Jeg skal nok lave et detaljeret indlæg når vi har været der ;)

Glæder mig for vildt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.