Til jer som har været sat i gang med stikpiller!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Zibi_84

Hej piger...Jeg fik min første stikpille i dag kl 13. Da klokken var omkring 3, begyndte jeg at få RIGTIG mange plukveer som spænder godt i lænden og lidt i underlivet..MEN...Nu er der ikke særlig meget pause imellem. Min mave når nærmest ikke at blive særlig blød, før den næste plukvee kommer(Ikke smertefulde). Er det som det skal være? Og kan det være starten på veer? Mvh. Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Rosengreen

Sådan som du beskriver havde jeg det i ca. et døgn og det var ikke meget søvn jeg fik den nat. Dagen efter fik jeg en stikpille mere og en time senere gik vandet. Mynte-pigen er født halvandet døgn efter første stikpille 

Ønsker dig rigtig meget held og lykke med fødslen, og håber at der snart sker noget 

Anmeld

5. juli 2011

Zibi_84

Myntes Mor skriver:

Sådan som du beskriver havde jeg det i ca. et døgn og det var ikke meget søvn jeg fik den nat. Dagen efter fik jeg en stikpille mere og en time senere gik vandet. Mynte-pigen er født halvandet døgn efter første stikpille 

Ønsker dig rigtig meget held og lykke med fødslen, og håber at der snart sker noget 

Tusind tak for dit svar Lyder meget positivt! Ihh hvor dejligt. Håber det kommer til at gå lige sådan for mig. Mvh. Maria

Anmeld

5. juli 2011

B&J

Jeg fik stikpille fra mandag til onsdag hvor jeg fødte torsdag

Anmeld

5. juli 2011

MIWULA

Fik stikpille kl halv 9 om morgenen og var i fødsel omkring kl 18 men fødte først kl halv 7 næste morgen

Anmeld

5. juli 2011

mortilflere

fik stik piller og fik afvide der ville sg nok gå 3 dage........

3 timer og 18 min fra første pille gik jeg ned på barsel gangen med ham i armene

Anmeld

5. juli 2011

Fru Nielsen

Jeg fik lagt en stikpille op kl 15.00 mandag eftermiddag. Fik små veer kl 16.30 ca. Kl 23.00 fik jeg reglmæssige slemme veer og kl 06.13 Tirsdag morgen har jeg født.....

Anmeld

5. juli 2011

Fru Nielsen

mortilflere skriver:

fik stik piller og fik afvide der ville sg nok gå 3 dage........

3 timer og 18 min fra første pille gik jeg ned på barsel gangen med ham i armene

Hold da op, det var også hurtig..... Var det længe over tid, eller var der anden grund til du blev sat i gang??

Anmeld

5. juli 2011

Mor til L&S

Zibi_84 skriver:

Hej piger...Jeg fik min første stikpille i dag kl 13. Da klokken var omkring 3, begyndte jeg at få RIGTIG mange plukveer som spænder godt i lænden og lidt i underlivet..MEN...Nu er der ikke særlig meget pause imellem. Min mave når nærmest ikke at blive særlig blød, før den næste plukvee kommer(Ikke smertefulde). Er det som det skal være? Og kan det være starten på veer? Mvh. Maria

Hej

Jeg fik en stikpille en tirsdag aften og fik små veer i løbet af natten.

Onsdag morgen kl 8 var jeg 1½ cm åben og JM kunne tage vandet - kl. 12.15 var min lille pige født

Anmeld

5. juli 2011

tinasmor

Tror du har ALT for travlt nu til at tjekke svar.

Nå men her var der pille, efter ca 3 timer gik det så småt i gang og efter en halv time mere var der ve storm uden mellemrum i mellem veerne. Og sådan fortsatte det de næste 10 timer

Håber du får en rigtig dejlig og nem fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.