Frisørskolen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. december 2008

malou

Hej alle sammen

Jeg har bestilt tid til klip/farve på frisørskolen... det er jo billigt.. men er der nogle der har prøvet det... både gode og dårlige erfaringer???
Har lige født så trænger seriøst til et kærligt "facelift " smiler... er lyshåret og har været det i mange mange år... og noget i mig kunne godt finde på at blive mørkhåret.... men pyha... tør jeg?

Fortæl gerne hvis I har været "forsøgskaniner" derinde..

knus Malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

M&F&C

Hejsa

Jeg har en veninde der er frisør elev , så jeg har siddet under saksen på skolen et par gange. Og har kun gode erfarringer med det. De ved hvad de laver inden de bare bliver kastet ud i det - og der går lærerer rundt som tjekker hvad eleverne laver - så du har bestemt ikke noget at være nervøs for
Havde det også sådan efter jeg havde fået min datter, nu skulle der bare ske noget ! - man trænger bare til at føle sig pæn igen

Tillykke med lille fyren ...

Malene

Anmeld

13. december 2008

Kvindemin

Har selv gået der, så syntes ikke du behøver være nervøs.
Men først og fremmest, så er det vigtigt at huske på at det kun er elever.

Men tror da nok det skal blive godt, hvis du bare fortæller lidt om hvad du gerne vil have, så hjælper de piger dig da helt sikkert på vej

Og mørkt hår er også rigtig flot, og tror jeg også det ville være til dig.
Men det er jo en smags sag.

Knus

Anmeld

13. december 2008

Kvindemin

Men tror da nok det skal blive godt, hvis du bare fortæller lidt om hvad du gerne vil have, så hjælper de piger dig da helt sikkert på vej

Knus

Anmeld

13. december 2008

malou

MaleneP skriver:

Hejsa

Jeg har en veninde der er frisør elev , så jeg har siddet under saksen på skolen et par gange. Og har kun gode erfarringer med det. De ved hvad de laver inden de bare bliver kastet ud i det - og der går lærerer rundt som tjekker hvad eleverne laver - så du har bestemt ikke noget at være nervøs for
Havde det også sådan efter jeg havde fået min datter, nu skulle der bare ske noget ! - man trænger bare til at føle sig pæn igen

Tillykke med lille fyren ...

Malene

ja man trænger virkelig til at få gjort noget seriøst ved ens udseende... smiler. Tak for dit svar og ja tror også at så småt er begyndt at glæde mig til min tid på torsdag. bliver sgu spændende at se hvad de gør ved mig
knus malou

Anmeld

13. december 2008

malou

Chritinap skriver:

Knus

lyder virkelig godt.... Jeg tror godt jeg vil være mørk... men hihi tror måske alligevel når jeg så endelig sidder i stolen.. bliver en værre kylling.. griner, og nøjes med en masse lyse striber igen....igen igen men jeg håber sgu jeg tør at vove springet!!! knus malou

Anmeld

13. december 2008

malou

Chritinap skriver:

Knus

lyder virkelig godt.... Jeg tror godt jeg vil være mørk... men hihi tror måske alligevel når jeg så endelig sidder i stolen.. bliver en værre kylling.. griner, og nøjes med en masse lyse striber igen....igen igen men jeg håber sgu jeg tør at vove springet!!! knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.