Ryger du????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk_Dylan<3 skriver:

Okay

Har du tænkt dig at ryge videre under denne graviditet også?

Tænker rigtig meget på at stoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Beslutningen er taget: En hel pakke cigaretter er knækket og smidt i skraldespanden!!!

Anmeld

5. juli 2011

twinny

Anonym skriver:

Beslutningen er taget: En hel pakke cigaretter er knækket og smidt i skraldespanden!!!

Held og lykke..

Anmeld

5. juli 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Rigtig god beslutning

Held og lykke med det! Det er hårdt de første par uger, men det bliver nemmere!

Jeg stoppede to uger inden jeg testede positiv, og det var egentlig nemt nok. Endelig havde jeg motivationen. Meen -har desværre røget en lille halv et par gange siden...

Synes stadig det kan være svært, men har ingen lyst til at være ryger igen! Aldrig.

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ryger du???

Som en skorsten....men har aldrig røget mens jeg var gravid og i månederne efter.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juli 2011

MaliksMor

5. juli 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Tænker rigtig meget på at stoppe

Det lyder som en god ide

Ville egenligt skrive, det bliver svært for dig - men kunne se nedenunder at du har taget et beslutning

Godt gået..

(måske skulle du have beholdt en håndfuld backup smøger )

Anmeld

5. juli 2011

Isabella_mor

jeg har stemt ja men har skåret ned, men jeg er kun festryger... 

Anmeld

5. juli 2011

december-babyen

Ryger ikke og har aldrig røget

Anmeld

5. juli 2011

Levi&LilysMor

jeg røg de første 6 uger af graviditeten fordi jeg ikke vidste jeg var gravid og fordi jeg så lige skulle lære at stoppe, det gik så fint, men da vi så skulle flytte i hus så røg jeg en smule nogle dage, men da vi blev færdige der så holdte jeg fuldstændigt så det har bare været pga stress, men nu er det snart 3 mdr siden og tænker slet ikke på smøger, min kæreste kan gå ud og ryge men får ikke engang trængen til det, plus man sparer sku penge  røg jo næsten 20 i starten, kan slet ikke forstille mig med sådan en stang i munden og så lugter det altså.. så jeg har svaret nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.