jep, min sviger mor er så møg barnlig man skulle tro det er løgn.. Tror hun er ret misundelig over han har en kæreste, selvom jeg ikke er den første kæreste han har, og hun siger hun kan lide mig. Så er hun simpthen så uretfærdig overfor min kæreste, som intet forkert gør.
Når hun ringer til ham, er det KUN brok.. Brok brok brok, der er intet han kan gøre rigtig. Og når vi besøger hende, er det kun brok. " hvorfor besøger i mig aldrig, hvorfor er det kun din mor, jeg vil også gerne have besøg af jer.. jeg vil også gerne opleve at være farmor og gider ikke være en sur farmor..
Han har 2 søskende, to lillesøskende, de er hendes guld og min kæreste er bare dum.. Hvis en af lillesøskende er sur, så er det hans skyld, hvis der er noget i stykker er det hans skyld, selvom han overhoevdet ikke har rørt ved det..
Hun er så barnlig så hun ringer og brokker sig, og så når min kæreste vil ringe til hende lægger hun på med det samme.. Så skriver han til hende, så svarer hun bare tilbage med en masse lort.. Hun er SÅ barnlig jeg kunne brække mig over det!
Og jeg er SÅ træt af, at hun er SÅ ond ved min kæreste.. Det gør mig ondt, at se det gør ondt på ham, hvilket jeg ved det gør..
Så hvordan støtter jeg ham bedst mulig i denne situation???

Anmeld