Kan man mærke det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. december 2008

Miss BananaHammock

Sådan af ren nysgerrighed, så ville jeg bare lige høre om der er nogen af jer gravide (heldige) kvinder som, i den måned i blev gravide, kunne mærke noget som helst i forbindelse med selve befrugtningen af ægget, dets vej ned til livmoderen, og dets arbejde med at sætte sig fast her?

Ellers håber jeg i nyder weekenden mere end mig

mvh Nena, der er tvunget til at sidde med næsen i bøger pga. eksamen den 22 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Nu er jeg godt nok ikke gravid, men har været det et par gange, så håber jeg må svare alligevel.

Jeg kunne ikke mærke noget som sådan, men da jeg var gravid anden gang blødte jeg en lille smule da ægget satte sig fast, 8 dage efter befrugtning.
Første gang jeg var gravid var der ingenting.

Så jeg tror det er meget forskelligt, og selvom du ikke mærker noget kan du sagtens være gravid.
Krydser i hvert fald fingre for dig

Rikke.

Anmeld

13. december 2008

Miss BananaHammock

Oki.

Grunden til jeg egentlig spør' er fordi jeg sidder og læser til en fysiologi/ anatomi eksamen, også kom jeg bare lige til at tænke på det! Tror du har helt ret i at alle har forskellige oplevelser, og de fleste måske endda tror de mærker det, men så er det måske noget helt andet de mærker. Men tak for de krydsede fingre!

Anmeld

19. december 2008

sundquist

Hmm nej jeg mærkede ikke rigtig noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.