pop cakes spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

bare kom med dem

Du bager din foretrukne kage. Eks Chokoladekage

Og så bruger du denne frosting:

http://kagetosse.blogspot.com/2009/04/martha-stewarts-ultimate-chocolate.html

Det er samme frosting jeg bruger. 

Kagen skal være helt afkølet, så bag den evt. dagen inden? Derefter blander du frosting i. Den mængde som er nævnt i opskriften bør være nok til en alm. størrelse kage. Du blander i, indtil du får en fast, klæg masse som kan formes til kugler. ca 3-4 cm i diameter alt efter lyst osv.

Kuglerne placeres på bagepapir og slikkepinds pinde dyppes i lidt smeltet chokolade og sættes i. Derefter sættes de på køl og står til de er stivnet godt. Så vender du dem i smeltet chokolade, og pynter med krymmel osv. 

Brug evt noget flamenco til at stille dem oprejst på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har forresten selv lavet pops siden 2009, og synes det er herligt det vinder sådan frem herhjemme nu 

Anmeld

5. juli 2011

Anne85

Hi hi - nå du vil også vove dig ud i projektet Sidsel ;-)) jeg skal også prøve dem lørdag - vi må ringe sammen når vi er ved at gå helt amok ;-))

Anmeld

5. juli 2011

heidi30

Hej,

undskyld jeg lige blander mig, men hvor køber man pindene henne?

Anmeld

5. juli 2011

sbs78

heidi30 skriver:

Hej,

undskyld jeg lige blander mig, men hvor køber man pindene henne?

Jeg har købt pinde inde på kagekompaniget.dk 

Anmeld

5. juli 2011

sbs78

Anne85 skriver:

Hi hi - nå du vil også vove dig ud i projektet Sidsel ;-)) jeg skal også prøve dem lørdag - vi må ringe sammen når vi er ved at gå helt amok ;-))

Ja for den Anne vi laver en hotline ha ha. Ja tænkt eat det kunne være hyggeligt til Ida's fødselsdag.

Anmeld

5. juli 2011

Anne85

sbs78 skriver:

Ja for den Anne vi laver en hotline ha ha. Ja tænkt eat det kunne være hyggeligt til Ida's fødselsdag.

Lad os gøre det ;-) jep - jeg skal også lave til nynnes som vi skal holde lørdag ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.