En regnfuld dag i KBH...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Trolde_mor

Vi skal på bondegårdsferie hos svigerne i nogle dage med vores lille trold på 9 mdr. Svigermor har foreslået at vi tager til kbh.

Men hvad kan man lave inde i kbh. som kunne være spændende for en på 9 mdr.?

Ifølge DMI, bliver det regnvejr...

Vi havde snakket om bakken, men er det noget værd i regnvejr?

Del ud af jeres erfaringer, og hjælp med at finde det helt perfekte til en dag i kbh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

MinNoah

Vi skal en tur til KBH på tirsdag, bare en endagstur, vi har planlagt at besøge planetariet, sejle i de der både v. Nyhavn og så i tivoli..

Anmeld

5. juli 2011

L.J.L

Trolde_mor skriver:

Vi skal på bondegårdsferie hos svigerne i nogle dage med vores lille trold på 9 mdr. Svigermor har foreslået at vi tager til kbh.

Del ud af jeres erfaringer, og hjælp med at finde det helt perfekte til en dag i kbh.

jeg har også lige skrevet disse muligheder til en anden :

post og telemuseet, er gratis og ligger ved købmagergade, der er masser af sjov for små børn

det samme med national musset også gratis og for de små

bakken er hyggelig, men mange fulde folk, da det jo er gratis indgang er der meget ravl og krat

Tivoli selvfølgelig, men måske surt at bruge så mange penge på indgang, hvis det pisser ned

Der er en masse gode legepladser rundt omkring i byen, men det er måske kun sagen hvis ikke det regner.

Fields ligger en tur med metroen, det er indendørs og masser af sjov for børn

Anmeld

5. juli 2011

anja89

Trolde_mor skriver:

Jeg har brugt 5 timer idag på at være i rødovre centeret men mine to piger på 3½ år og 1 år...

De har lavet noget de kalder feriekupon, som koster 35 kr..

Der får man 1 stk frugt, 1 juice, 1 softice,1 plakat med biler 2, 1 ark klistermærker med biler 2 eller prinsesse, 3 stk pingvin stænger, 1 blød bold med disney motiv, 1 bold med dyre motiv,1 indgang til et lille legeland som de har lavet til ferien og lyt og 1 børne billet til vestbadet der ligger 1 minutter der fra.

Vi har ikke nået vestbadet idag men vi bor så tæt på

Syntes det er alletides ide og en ganske fin pris

Anmeld

5. juli 2011

Trolde_mor

anja89 skriver:

Jeg har brugt 5 timer idag på at være i rødovre centeret men mine to piger på 3½ år og 1 år...

De har lavet noget de kalder feriekupon, som koster 35 kr..

Der får man 1 stk frugt, 1 juice, 1 softice,1 plakat med biler 2, 1 ark klistermærker med biler 2 eller prinsesse, 3 stk pingvin stænger, 1 blød bold med disney motiv, 1 bold med dyre motiv,1 indgang til et lille legeland som de har lavet til ferien og lyt og 1 børne billet til vestbadet der ligger 1 minutter der fra.

Vi har ikke nået vestbadet idag men vi bor så tæt på

Syntes det er alletides ide og en ganske fin pris

hold da op, det var meget til 35 kr.

Hvor meget kunne din yngste datter være med?

Anmeld

6. juli 2011

anja89

Trolde_mor skriver:

hold da op, det var meget til 35 kr.

Hvor meget kunne din yngste datter være med?

Ja det er det

Hun kunne næsten være med til at med at få ting osv... Legelandet var hun ikke med i men det var fordi det var lige i hende middagslur ellers ville jeg godt kunne havde taget hende derind så hun kunne rusje

Pingvin stængerne fik hun ikke men de gik jo så bare til mor mens den store legede

og vis man tager ned i vestbadet (svømmehal) skal man bare betale for en voksen og så går der hurtigt en time med at være der også.

Det er forresten en rigtig god svømmehal da har noget for alle aldre.. Blandt andet lækkert varmvands bassin og så et bassin der bliver dybere og dybere jo længere man går ud... Det starter med at det ikke engang dækker foden så der kan de små selv sidde og lege med noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.