Hele verden skal vide det!! <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Shibby

Jeg er blevet gudmor!  Min veninde fødte min gudsøn kl 8 i eget hjem i morgers..!  Jeg er så stolt af hende og glæder mig sindsygt meget til at kramme hende igen og holde min gudsøn for første gang!!

Det var satme en optur der ville noget! Nu skal der handles! Hav en faaantastisk dag derude..!

Shibby-nu som Gudmor!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

acdp8620

Shibby skriver:

Jeg er blevet gudmor!  Min veninde fødte min gudsøn kl 8 i eget hjem i morgers..!  Jeg er så stolt af hende og glæder mig sindsygt meget til at kramme hende igen og holde min gudsøn for første gang!!

Det var satme en optur der ville noget! Nu skal der handles! Hav en faaantastisk dag derude..!

Shibby-nu som Gudmor!

Stooort tillykke med den nye titel

Anmeld

5. juli 2011

mth1987

Hvor dejligt et kæææææmpe tillykke herfra

Anmeld

5. juli 2011

Becks

Shibby skriver:

Shibby-nu som Gudmor!

Stort tillykke!

Det er fantastisk og være gudmor! Jeg er gudmor til min nevø som nu er 13½ år og så til min venindes søn på 3 år!

Anmeld

5. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Shibby skriver:

Shibby-nu som Gudmor!

Hvor dejligt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.