Glykose belastning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

SaNiNa

Endelig hjemme til en god omgang morgenmad.

Skulle jo i dag have lave den kære glykose belastning, det var som sådan også fint nok da hende lægen som sendt mig til den sendt mig op på svangerklinikken så jeg kunne ligge ned i mens pga kvalmen og mit bækken.

Men men da vi så kom derud (hvade min søster med) fik vi bare henvist en stol på gangen. Hvor jeg så kunne siddet i 2 stive timer ja hurra nu er mit bækken fuldstændig ødelagt og samtidig skulle de have søgeret for jeg fik noget mad end jeg skulle hjem så jeg kunne få min pille, men næ nej det ville de ski da ikke. ved ikke lige hvad der er gået galt, men er lidt sur over det for har det jo vildt skidt nu pga jeg ikke måtte tage min pille. 

Det pisser mig lidt af for så var der jo ingen grund til hun sendte mig derop i forhold det der hvor de normalt bliver udført.

Lille pigen blev ekstrem aktiv og hun plejer ellers at sove frem til kl 12.00-13.00 stykker, men ikke lige i dag og hun har bare været aktiv lige siden.

Samtidig fik det også lige fremkaldet en million plukveer som sidder omme i lænden/numsen og så hele nede i hele underlivet. selvom jeg gjore den opmærksom på det var rigtig slemme og jeg bestem ikke pleje at have så mange ville de ikke lige tjekke om det var ok. Har nu haft plukveer i 3 timer og de gør sku nas. Hvis det ikke holde op til lidt overmiddag ringer jeg til fg for syntes ikke det kan være rigtig at sådan en om sukkervand skal sætte så meget fut i det hele.

Mit blodsukker var 8.2 så det var jo ganske fint. i Onsdages var det 4.4 fastende og unde sukkervand så nu tror de heldigvis ikke at det, derfor jeg bliver dårliger.

Håber lille pigen snart vælger at sove lidt så jeg også kan få lidt ro i mavsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Endelig hjemme til en god omgang morgenmad.

Skulle jo i dag have lave den kære glykose belastning, det var som sådan også fint nok da hende lægen som sendt mig til den sendt mig op på svangerklinikken så jeg kunne ligge ned i mens pga kvalmen og mit bækken.

Men men da vi så kom derud (hvade min søster med) fik vi bare henvist en stol på gangen. Hvor jeg så kunne siddet i 2 stive timer ja hurra nu er mit bækken fuldstændig ødelagt og samtidig skulle de have søgeret for jeg fik noget mad end jeg skulle hjem så jeg kunne få min pille, men næ nej det ville de ski da ikke. ved ikke lige hvad der er gået galt, men er lidt sur over det for har det jo vildt skidt nu pga jeg ikke måtte tage min pille. 

Det pisser mig lidt af for så var der jo ingen grund til hun sendte mig derop i forhold det der hvor de normalt bliver udført.

Lille pigen blev ekstrem aktiv og hun plejer ellers at sove frem til kl 12.00-13.00 stykker, men ikke lige i dag og hun har bare været aktiv lige siden.

Samtidig fik det også lige fremkaldet en million plukveer som sidder omme i lænden/numsen og så hele nede i hele underlivet. selvom jeg gjore den opmærksom på det var rigtig slemme og jeg bestem ikke pleje at have så mange ville de ikke lige tjekke om det var ok. Har nu haft plukveer i 3 timer og de gør sku nas. Hvis det ikke holde op til lidt overmiddag ringer jeg til fg for syntes ikke det kan være rigtig at sådan en om sukkervand skal sætte så meget fut i det hele.

Mit blodsukker var 8.2 så det var jo ganske fint. i Onsdages var det 4.4 fastende og unde sukkervand så nu tror de heldigvis ikke at det, derfor jeg bliver dårliger.

Håber lille pigen snart vælger at sove lidt så jeg også kan få lidt ro i mavsen.

Sikke en blandet omgang.

Er ked af at høre, at det ikke helt er gået som du ønskede det. Men det er jo dejligt, at testen var god, og der ikke var noget galt med blodsukkeret!

Jeg synes godt nok, at det lyder meget underligt, at de ikke tager dine forespørelser seriøst. Da jeg havde mange plukveer, tog de mig meget seriøst, og havde mig liggende på hospitalet til observation og CTG i flere timer.

Hvis det forsætter, synes jeg også lige du skal ringe der hen

Anmeld

6. juli 2011

SaNiNa

Nå ringede til fg i går da de forbandende plukver blev ved og lille pigen stadig var utrolig aktiv iforhold til normalt.

Men men de syntes ikke det var nødvendig at tjekke op på det selvom jeg sagde de virkelig var slemmer de plukver og de minede meget om dem jeg hvade lige op til fødslen af vores søn.

Så måtte gå i seng og håbe på de gik i sig selv igen.

Idag er der stadig en del og lille pigen er aktiv meget aktiv og jeg plejer jo først at mærke hende ved middagstid.

Nu nu skal Nickals lige i dp og jeg skal have handlet og så må jeg lægge mig lidt og så må jeg jo se hvordan det her forsætter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.