Voldsomme smerter i endetarmen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har haft voldsomme smerter i endetarmen hele natten, så meget at det faktisk er direkte smertefuldt at bevæge mig, og sidde ned. Det føles som fiskekroge som bare river i en, og giver stødsmerter, hold kæft det gør ondt! og nogle gange kan jeg mærke det omme foran i lysken. Andre der har prøvet det? er bange for det værste. Er anonym fordi jeg synes det er så pinligt.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Jeg har haft voldsomme smerter i endetarmen hele natten, så meget at det faktisk er direkte smertefuldt at bevæge mig, og sidde ned. Det føles som fiskekroge som bare river i en, og giver stødsmerter, hold kæft det gør ondt! og nogle gange kan jeg mærke det omme foran i lysken. Andre der har prøvet det? er bange for det værste. Er anonym fordi jeg synes det er så pinligt.  

Og du har ikke hård mave???Altså afføring siddende???

Pinligt er det ihvertfald ikke...

Tro mig, vi har alle prøvet et eller andet deromme 

Anmeld

5. juli 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Det lyder ikk rart, har du overvejet, om det kan være hæmorider? Da jeg havde det, efter jeg fødte, kunne jeg hverken holde ud at sidde, ligge, gå eller stå. Det er ubehageligt..
Ellers synes jeg, du skal ringe til lægen og høre ad..

Anmeld

5. juli 2011

VNB

er du gravid? (mine Plukkeveer/veer mærkede nemlig lidt sådan dengang...)

Ellers vil jeg nok også sige at det umiddelbart lyder lidt som en rigtig god omgang hård mave....

Anmeld

5. juli 2011

aarhusmor

hæmorider, kramper eller børneorm... Sidstnævnte gør meget meget ondt og er ubehageligt af pommern til, så hvis du føler det bevæger sig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.