Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Held og lykke, og håber at det går hurtigt
God fødsel, og glæder mig til at se billeder af det lille mirakel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Held og lykke, og håber at det går hurtigt God fødsel, og glæder mig til at se billeder af det lille mirakel
Tusind tak
Sender en masse vestøv og ønsker dig held og lykke. Det må være dejligt at det er så tæt på at du får den lille fyr i dine arme
Zibi_84 skriver: Hej piger. I dag er jeg 41+2, og skal have den første stikpille, i forsøg på at sætte spark i nogle veer...Er selvfølgelig nervøs osv. men hver gang jeg tænker på den smerte jeg skal igennem, så tænker jeg på min søn, som jeg forhåbentlig har i mine arne inden for de næste par dage Vil i ikke krydse finger for mig, og sende mig alt det vee støv i kan undvære Kram Maria
Hej piger. I dag er jeg 41+2, og skal have den første stikpille, i forsøg på at sætte spark i nogle veer...Er selvfølgelig nervøs osv. men hver gang jeg tænker på den smerte jeg skal igennem, så tænker jeg på min søn, som jeg forhåbentlig har i mine arne inden for de næste par dage Vil i ikke krydse finger for mig, og sende mig alt det vee støv i kan undvære
Kram Maria
VE støv afsted til dig! Jeg skal først bruge mit om nogle uger Held og lykke med fødslen
Ih hvor spændende! Held og lykke med det. Håber du får en skøn fødsel.
Jeg er godt nok misundelig. Men ønsker dig så meget held og lykke
Håber for dig det går lynhurtigt og gnidningsløst
Uhhh masser af ve-støv herfra..og HEP-HEP bebse..kom så ud til mor og leg
KærligstSussie
Tusind mange tak allesammen Det er virkelig pænt af jer! Sender Veestøv tilbage til jer som er omkring eller over termin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128