Dårlig mad???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2011

Kay

Mig og min mor har været ude og spise frokost sammen... huns spiste en club sandwitch og jeg en salat med kylling...

det smagte super dejligt og var et dejligts sted...

men efter denne tur... har vi begge retnt på toiltettet med dårlig mave og mavekramper... og tænker at det må være der inde vi har fået det fra...

så tænker jeg... burde man ik anmelde det? og hvordan gør man det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mira0911

Jo synes da helt klart I skal anmelde det... Hvor man gør det henne er jeg ikke klar over... Jeg tænker det er til fødevare halløjet? 

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

Kay skriver:

Mig og min mor har været ude og spise frokost sammen... huns spiste en club sandwitch og jeg en salat med kylling...

men efter denne tur... har vi begge retnt på toiltettet med dårlig mave og mavekramper... og tænker at det må være der inde vi har fået det fra...

Fødevarestyrelsen ville jeg gætte på.. Men ved ikk om man skal en tur til lægen og undersøges for smitte eller sådan noget.. Men google fødevarestyrelsen og ring til dem i morgen og spørg.. De må vide det..

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

Jo..det bør du.

Hvis I har mistanke til maden, så skal du/I omgående kontakte jeres læge i morgen tidlig og tage den derfra.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. juli 2011

Kay

Chillien skriver:

Fødevarestyrelsen ville jeg gætte på.. Men ved ikk om man skal en tur til lægen og undersøges for smitte eller sådan noget.. Men google fødevarestyrelsen og ring til dem i morgen og spørg.. De må vide det..

prøver lige at finde noget... fuck jeg har kvalme i dag...

Anmeld

5. juli 2011

Chillien

Kay skriver:

prøver lige at finde noget... fuck jeg har kvalme i dag...

Rigtig god ide..!

Anmeld

5. juli 2011

Kay

SussieThyssen skriver:

Jo..det bør du.

Hvis I har mistanke til maden, så skal du/I omgående kontakte jeres læge i morgen tidlig og tage den derfra.

Kærligst
Sussie

problemet er bare lidt... at jeg ikke er hjemme så kan ik rigtig komme til lægen...

Anmeld

5. juli 2011

SussieThyssen

Kay skriver:

problemet er bare lidt... at jeg ikke er hjemme så kan ik rigtig komme til lægen...

Nu er det jo nok også for sent..men selvom man ikke er hjemme så kan man godt ringe til sin læge pr tlf.

Men prøv alligevel at ringe og høre hvad han/hun mener

Anmeld

5. juli 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

Må man spørge hvorhenne det var?

Anmeld

5. juli 2011

kamtok

Kay skriver:

Synes du skal starte med at kontakte stedet hvor I har spist, så de kan blive opmærksomme på det. De sælger jo nok ikke dårlig mad med vilje.. Og hvis maven(erne) bliver værre, så kontakt lægen/lægevagten. Hvis det er en forgiftning, skal du/I nok ikke vente til i morgen.

God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.