Folk og deres "kloge" ord!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

***S***

Hej tøser..

Den sidste måneds tid har jeg DAGLIGT fået kommentar omkring min "lille" mave..

-Din mave er godt nok lille..

-Hold da op du er da ikke så stort, vokser barnet som det skal..

-Hmm hvor langt siger du, du er henne...

-En matas dame sagde til mig da jeg ca. var 22+ henne at jeg nu snart sku begynde på Jern vitamin.... Øøhh ja, har jeg taget i 12 uger...

ARRGGHH!! I starten tænkte jeg ikke rigtig over det, men da det blev mere og mere bliver man jo bekymret!!

Meen var heldigvis til JM samtale i torsdag og sagde til hende jeg var lidt trist over alle de kommentar og bekymret for baby! Så hun målte, mærkede og lyttede og sagde min baby var perfekt og vejer ca. 1350g!  Skønt at hører!!

Havde lige brug for at komme ud med det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Mettefpigen

Jeg får den omvendte.... Du skal da snart føde hva??.... Øhh jeg er 29 uger henne... Der er HELE 11 uger endnu... Tak tak  OG jeg har "kun" taget 5 kg så det er nok ikk fedten de snakker om

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Ved godt de fleste siger det i god mening...

Meen man bliver lidt træt af det til sidst ikke??

Flot du kun har taget 5 kg på, maven sidder fint på dig!

Jeg har selv taget 6kg på og er meget tilfreds.

Anmeld

5. juli 2011

Ka+Ma=Be

Jeg får også den modsatte - og er også pisse træt af det

I starten var folk meget overraskede over, at jeg var så langt henne, og nu forventer de at jeg siger, at jeg snart har termin Det er som om der ikke er en mellemting.

Vil dog sige, at jeg har lært at leve med det - som du selv siger, så har jeg også talt med jordemoderen, som kunne bekræfte at alt ser ud som det skal og at han vokser som han skal.

Tror bare ikke alle forstår, hvor stor forskel der er på sådanne gravidemaver

Anmeld

5. juli 2011

***S***

Katte87 skriver:

Jeg får også den modsatte - og er også pisse træt af det

I starten var folk meget overraskede over, at jeg var så langt henne, og nu forventer de at jeg siger, at jeg snart har termin Det er som om der ikke er en mellemting.

Vil dog sige, at jeg har lært at leve med det - som du selv siger, så har jeg også talt med jordemoderen, som kunne bekræfte at alt ser ud som det skal og at han vokser som han skal.

Tror bare ikke alle forstår, hvor stor forskel der er på sådanne gravidemaver

Er hos ved at lære at leve med det, tænker bare hvad JM sagde.  Tog mig ikke rigtig af det i starten, men til sidst blev det bare for meget!

Men VI ved heldigvis bedre!

Anmeld

6. juli 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Er hos ved at lære at leve med det, tænker bare hvad JM sagde.  Tog mig ikke rigtig af det i starten, men til sidst blev det bare for meget!

Men VI ved heldigvis bedre!

Hehe, ja det er jo det Ej, det kan også stadig irritere mig, men jeg prøøøver at ignorere det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.