Anonym skriver:
Så er det tid igen... Køreprøve i morgen kl 12.30 :S Jeg VED bare at jeg dumper igen, men pyt nu med det!!! Jeg gør det så godt jeg kan!!!
Herhjemme er der sluttet fred og SF er kommet med et yderst fint forslag om at vi deles om ansvaret med J på en mere officiel måde - dvet går ud på at jeg har haft "hovedansvaret" i dag fra han skulle hentes og til i morgen når han er afleveret i VS. Så er det SF's tur fra han skal hentes og til han er afleveret i overmorgen og sådan fremover.
De aftener man har fri har man lov at gøre hvad man vil. HALLELUJA!!! Det er præcis den mellemvej mellem benhårdt parterapi-agtigt-sidden-lårene-af-hinanden-foran-TV'et eller et totalt og akut brud som var hans ultimatum. På denne måde kan vi begge få luft, man kan gå ud/blive hjemme som man vil på sin friaften og samtidig ikke føle sig uretfærdigt behandlet fordi man skal nogen af delene.
Stemningen er allerede lettet betydeligt og i dag gav jeg ham et knus og kys på kinden. Det er jo det jeg hele tiden har villet - at vi tog den med ro og fandt en middelvej indtil vi er stensikre på at det ikke skal være os - eller til mine følelser (hvem ved) kommer tilbage - men det er HANS forslag (at jeg så har sagt det 100 gange inden uden at han har hørt det går jeg let henover).
Så hvis jeg består i morgen så er jeg tæt på at være nogenlunde OK, for en tid ihvertfald...
UNDSKYLD JEG IGEN BRASER IND HER HOS JER NS´ERE 
Kære du!
Jeg synes det lyder som en rigtig god plan dig og SF har lagt, det giver jer mulighed for at være derhjemme sammen, eller at tage ud og ses med andre - hvis det er det I hver især har behov for! At han så har valgt og søge job herovre, er et plus - Det giver ham mulighed for, at opbygge et netværk her i DK, men måske også at han bliver her i landet når og hvis I skal skilles!
Jeg håber sådan, at det lykkedes for jer i sidste ende, enten sammen eller hver for sig, så I kan bevare et venskab, som dette forhold jo startede med i sin tid 
Knæk og bræk imorgen
Da jeg var oppe forrige onsdag, sagde jeg også dagen før, at jeg dumpede! Men gjorde jeg ikke, så det er en god strategi, synes jeg 
Knus, kram og tanker til dig 
Anmeld