Hjælp :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Stéphanie

Heeeeeeeeej piger 

Så bliver sønnike sgu en måned på fredag, hold da op tiden går stærk! Nå, men nu til det jeg egentlig ville. 

Da jeg fødte og så min søn første gang var jeg bare sikker på at han skulle hedde Alexander som vi havde snakket om hele graviditeten igennem! MEN, nu er jeg altså bare slet ikke sikker mere - jeg kalder ham faktisk ikke andet end Xander og synes det passer perfekt til ham. ALLE dem vi kender kalder ham Alexander, og kan faktisk godt blive en lille smule trist når jeg hører det, han ligner bare mere en Xander. 

Kan jeg godt tillade mig at lave det om, nu hvor alle vi kender har vænnet sig til Alexander? - Eller må jeg bare bide det i mig og holde ved det første jeg valgte?

God aften til alle!

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

MarieLouise

Selvfølgelig kan du lave det om, det er jo dit barn

Anmeld

4. juli 2011

Chillien

Stéphanie skriver:

Heeeeeeeeej piger 

Så bliver sønnike sgu en måned på fredag, hold da op tiden går stærk! Nå, men nu til det jeg egentlig ville. 

Da jeg fødte og så min søn første gang var jeg bare sikker på at han skulle hedde Alexander som vi havde snakket om hele graviditeten igennem! MEN, nu er jeg altså bare slet ikke sikker mere - jeg kalder ham faktisk ikke andet end Xander og synes det passer perfekt til ham. ALLE dem vi kender kalder ham Alexander, og kan faktisk godt blive en lille smule trist når jeg hører det, han ligner bare mere en Xander. 

Kan jeg godt tillade mig at lave det om, nu hvor alle vi kender har vænnet sig til Alexander? - Eller må jeg bare bide det i mig og holde ved det første jeg valgte?

God aften til alle!

fra Stéphanie

Du skal absolut ikk føle dig tvunget til at vælge noget på grund af andres mening..

Det er dit barn, og det navn du vælger skal være valgt fordi du synes det var det smukkeste til netop DIT barn..!

Så lav du det bare om så meget du vil.. Men beslut dig inden dåben

Anmeld

4. juli 2011

MelikkazMoar

hvis han i dine øjne er en Xander, er det det han er.. og det er helt iorden at ændre på det .. han er jo ikke døbt.. og når folk spørg, så må du jo forklarer dine tvivler i navngivnings-perioden og at du har valgt netop Xander fordi det er perfekt til ham..

held og lykke med din familie og venners accept af dit/jeres valg !

Diana

Anmeld

4. juli 2011

Moar2011

selvfølgelig kan du da lave det om . - det er dit barn og han skal da ikke hedde noget du ikke synes om .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.