Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi holdte vores i telt i vores have
Men eftersom i ikke må låne vores have eller have gæsterne sovende i min seng, så hjælper det nok ikke så meget
Eneste forslag er Arnbjerg Hotel i Varde. Det er smukt og de har høj service og god mad, og så kan man sidde med udsigt ud over parken. Der er også værelser man kan leje. Men jeg tror desværre at det er lidt dyrt
Restaurant parken..
Fantastiske omgivelser og til en pris der er til at overkomme..
Der er fantastisk service og lækker mad
hvis man er natur vil jeg kalrt anbefale "søhytten" som ejes af vorupør spejdere... Nu ved jeg selvf. ikke hvor i vestjylland vi snakker, men det går vel derunder
ligger op af Førby sø, med nationalpark thy lige op af, samt masser af skov mener det er 2500 eller 3500 kan ikk helt huske , for hele weekenden... godt nok kun plads til 100 men med mulighed for overnatning
Kris89 skriver: hvis man er natur vil jeg kalrt anbefale "søhytten" som ejes af vorupør spejdere... Nu ved jeg selvf. ikke hvor i vestjylland vi snakker, men det går vel derunder ligger op af Førby sø, med nationalpark thy lige op af, samt masser af skov mener det er 2500 eller 3500 kan ikk helt huske , for hele weekenden... godt nok kun plads til 100 men med mulighed for overnatning
Mi skriver: Vi holdte vores i telt i vores have Men eftersom i ikke må låne vores have eller have gæsterne sovende i min seng, så hjælper det nok ikke så meget Eneste forslag er Arnbjerg Hotel i Varde. Det er smukt og de har høj service og god mad, og så kan man sidde med udsigt ud over parken. Der er også værelser man kan leje. Men jeg tror desværre at det er lidt dyrt
FamilenStorm skriver: Se det kunne meget vel være en mulighed.. Er der mulighed for overnatning der? Og det passer fint der, de bor nemlig ved Holstebro... Er der en hjemmeside på det eller?
Se det kunne meget vel være en mulighed.. Er der mulighed for overnatning der? Og det passer fint der, de bor nemlig ved Holstebro... Er der en hjemmeside på det eller?
der er mulighed for overnatning ja hvis du går på google.dk og skriver "søhytten Vorupør" kommer der lidt info.. Det er ikke voldsomt meget, men der er nummer til de der står for det
Man skla dog være tidligt ude hvis man ønsker at leje den, den er ret eftertraktet. Det er nemlig bare et FANTASTISK sted Det er selv min drøm at holde bryllup der (men der er nogen der siger at det kræver manden frier )
MarieLouise skriver: Restaurant parken.. Fantastiske omgivelser og til en pris der er til at overkomme.. Der er fantastisk service og lækker mad
Kris89 skriver: der er mulighed for overnatning ja hvis du går på google.dk og skriver "søhytten Vorupør" kommer der lidt info.. Det er ikke voldsomt meget, men der er nummer til de der står for det Man skla dog være tidligt ude hvis man ønsker at leje den, den er ret eftertraktet. Det er nemlig bare et FANTASTISK sted Det er selv min drøm at holde bryllup der (men der er nogen der siger at det kræver manden frier )
FamilenStorm skriver: Haha.. Du må prikke lidt til ham...Men er kanon med overnatning...Men infoen er helt sikkert givet videre.. Så tusind tak for svaret..
Haha.. Du må prikke lidt til ham...Men er kanon med overnatning...Men infoen er helt sikkert givet videre.. Så tusind tak for svaret..
Det var så lidt. og skulle de ønske noget med nogle heste kan det arrangeres vi har 10 islændere til at gå lige ved siden af også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128