Bryllup i Vestjylland - Hvor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.287 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

FamilenStorm

Hejsa piger..

Har i nogle gode, smukke og lidt anderledes forslag til hvor man kan holde bryllup i Vestjylland... Og det skal helst ikke være i den dyre ende..

Der må også gerne være mulighed for at overnatte...

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mi

Vi holdte vores i telt i vores have

Men eftersom i ikke må låne vores have eller have gæsterne sovende i min seng, så hjælper det nok ikke så meget

Eneste forslag er Arnbjerg Hotel i Varde. Det er smukt og de har høj service og god mad, og så kan man sidde med udsigt ud over parken. Der er også værelser man kan leje. Men jeg tror desværre at det er lidt dyrt

Anmeld

4. juli 2011

MarieLouise

Restaurant parken..

Fantastiske omgivelser og til en pris der er til at overkomme..

Der er fantastisk service og lækker mad

Anmeld

4. juli 2011

Kris89

hvis man er natur vil jeg kalrt anbefale "søhytten" som ejes af vorupør spejdere...  Nu ved jeg selvf. ikke hvor i vestjylland vi snakker, men det går vel derunder

ligger op af Førby sø, med nationalpark thy lige op af, samt masser af skov mener det er 2500 eller 3500 kan ikk helt huske , for hele weekenden... godt nok kun plads til 100 men med mulighed for overnatning

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

Kris89 skriver:

hvis man er natur vil jeg kalrt anbefale "søhytten" som ejes af vorupør spejdere...  Nu ved jeg selvf. ikke hvor i vestjylland vi snakker, men det går vel derunder

ligger op af Førby sø, med nationalpark thy lige op af, samt masser af skov mener det er 2500 eller 3500 kan ikk helt huske , for hele weekenden... godt nok kun plads til 100 men med mulighed for overnatning

Se det kunne meget vel være en mulighed.. Er der mulighed for overnatning der? Og det passer fint der, de bor nemlig ved Holstebro...

Er der en hjemmeside på det eller?

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

Mi skriver:

Vi holdte vores i telt i vores have

Men eftersom i ikke må låne vores have eller have gæsterne sovende i min seng, så hjælper det nok ikke så meget

Eneste forslag er Arnbjerg Hotel i Varde. Det er smukt og de har høj service og god mad, og så kan man sidde med udsigt ud over parken. Der er også værelser man kan leje. Men jeg tror desværre at det er lidt dyrt

Haha.. Så det må de alligevel ikke Satans..

Var ellers en super ide.. Problemet er bare at de er lidt flyvske i tiden med deres bopæl i tiderne, på grund af studie og sådan..

Anmeld

4. juli 2011

Kris89

FamilenStorm skriver:

Se det kunne meget vel være en mulighed.. Er der mulighed for overnatning der? Og det passer fint der, de bor nemlig ved Holstebro...

Er der en hjemmeside på det eller?

der er mulighed for overnatning ja hvis du går på google.dk og skriver "søhytten Vorupør" kommer der lidt info.. Det er ikke voldsomt meget, men der er nummer til de der står for det

Man skla dog være tidligt ude hvis man ønsker at leje den, den er ret eftertraktet. Det er nemlig bare et FANTASTISK sted Det er selv min drøm at holde bryllup der (men der er nogen der siger at det kræver manden frier )

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

MarieLouise skriver:

Restaurant parken..

Fantastiske omgivelser og til en pris der er til at overkomme..

Der er fantastisk service og lækker mad

Den siger jeg videre.. Mange tak,,

Anmeld

4. juli 2011

FamilenStorm

Kris89 skriver:

der er mulighed for overnatning ja hvis du går på google.dk og skriver "søhytten Vorupør" kommer der lidt info.. Det er ikke voldsomt meget, men der er nummer til de der står for det

Man skla dog være tidligt ude hvis man ønsker at leje den, den er ret eftertraktet. Det er nemlig bare et FANTASTISK sted Det er selv min drøm at holde bryllup der (men der er nogen der siger at det kræver manden frier )

Haha.. Du må prikke lidt til ham...

Men er kanon med overnatning...

Men infoen er helt sikkert givet videre.. Så tusind tak for svaret..

Anmeld

4. juli 2011

Kris89

FamilenStorm skriver:

Haha.. Du må prikke lidt til ham...

Men er kanon med overnatning...

Men infoen er helt sikkert givet videre.. Så tusind tak for svaret..

Det var så lidt. og skulle de ønske noget med nogle heste kan det arrangeres vi har 10 islændere til at gå lige ved siden af også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.