Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøsser var i fredags på sygehuset til glucose belastning, 2. gang. og er meget spændt fordi hvis jeg endnu engang får sukkersyge så bliver jeg først og fremmest sat igang, og må ikke gå over tid, men så mister jeg helt håbet om min drømme fødsel, har lige siden jeg ventede min første ville føde i vand, og håber jeg denne gang slipper helt hjertet igennem, så jeg kan få min drømme fødsel..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: Hej tøsser var i fredags på sygehuset til glucose belastning, 2. gang. og er meget spændt fordi hvis jeg endnu engang får sukkersyge så bliver jeg først og fremmest sat igang, og må ikke gå over tid, men så mister jeg helt håbet om min drømme fødsel, har lige siden jeg ventede min første ville føde i vand, og håber jeg denne gang slipper helt hjertet igennem, så jeg kan få min drømme fødsel..
Åhhh... Håber jeg da også at du kan!!!
herfra...
Mette 29+3
Krydser fingre for det bedste
Mettefpigen skriver: Åhhh... Håber jeg da også at du kan!!! herfra... Mette 29+3
takker det betyder virkelig meget for mig for dette er sidste gang, vi vil have 2 børn og det har vi jo snart, så det er sidste gang jeg får chancen..
nahoje skriver: Krydser fingre for det bedste
tak tak
Frøken Christiansen skriver: takker det betyder virkelig meget for mig for dette er sidste gang, vi vil have 2 børn og det har vi jo snart, så det er sidste gang jeg får chancen..
Jaa... Men synes da også det er vigtigt at man får en "drømmefødsel"... Det er sku da os der bærer rundt på barnet i 9 måneder så har man da også fortjent at få den fødsel man vil have haha...
Mettefpigen skriver: Jaa... Men synes da også det er vigtigt at man får en "drømmefødsel"... Det er sku da os der bærer rundt på barnet i 9 måneder så har man da også fortjent at få den fødsel man vil have haha...
ja men får ikke lov hvis jeg får sukkersyge da hun kan risikere at få insulin chok når hun bliver født, men det sker vist ikke med så mange, men håber virkelig
Frøken Christiansen skriver: ja men får ikke lov hvis jeg får sukkersyge da hun kan risikere at få insulin chok når hun bliver født, men det sker vist ikke med så mange, men håber virkelig
Det gør jeg også for din skyld!!!
Mettefpigen skriver: Det gør jeg også for din skyld!!!
ja men det håber jeg da virkelig også.. får svar inden for 3-4 dage, så senest fredag har jeg et svar.. måske torsdag, men jubler simpelthen hvis vi når fredag og der ikke er kommet noget brev
Frøken Christiansen skriver: ja men det håber jeg da virkelig også.. får svar inden for 3-4 dage, så senest fredag har jeg et svar.. måske torsdag, men jubler simpelthen hvis vi når fredag og der ikke er kommet noget brev
Så må du lige skrive herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128