denne uge afgør det hele!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

bobbles

Hej tøsser var i fredags på sygehuset til glucose belastning, 2. gang. og er meget spændt fordi hvis jeg endnu engang får sukkersyge så bliver jeg først og fremmest sat igang, og må ikke gå over tid, men så mister jeg helt håbet om min drømme fødsel, har lige siden jeg ventede min første ville føde i vand, og håber jeg denne gang slipper helt hjertet igennem, så jeg kan få min drømme fødsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mettefpigen

Frøken Christiansen skriver:

Hej tøsser var i fredags på sygehuset til glucose belastning, 2. gang. og er meget spændt fordi hvis jeg endnu engang får sukkersyge så bliver jeg først og fremmest sat igang, og må ikke gå over tid, men så mister jeg helt håbet om min drømme fødsel, har lige siden jeg ventede min første ville føde i vand, og håber jeg denne gang slipper helt hjertet igennem, så jeg kan få min drømme fødsel..

Åhhh... Håber jeg da også at du kan!!!

herfra...

Mette 29+3

Anmeld

4. juli 2011

nahoje

Krydser fingre for det bedste

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Mettefpigen skriver:

Åhhh... Håber jeg da også at du kan!!!

herfra...

Mette 29+3

takker  det betyder virkelig meget for mig for dette er sidste gang, vi vil have 2 børn og det har vi jo snart, så det er sidste gang jeg får chancen..

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

nahoje skriver:

Krydser fingre for det bedste

tak tak

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

takker  det betyder virkelig meget for mig for dette er sidste gang, vi vil have 2 børn og det har vi jo snart, så det er sidste gang jeg får chancen..

Jaa... Men synes da også det er vigtigt at man får en "drømmefødsel"... Det er sku da os der bærer rundt på barnet i 9 måneder så har man da også fortjent at få den fødsel man vil have  haha...

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Mettefpigen skriver:

Jaa... Men synes da også det er vigtigt at man får en "drømmefødsel"... Det er sku da os der bærer rundt på barnet i 9 måneder så har man da også fortjent at få den fødsel man vil have  haha...

ja men får ikke lov hvis jeg får sukkersyge da hun kan risikere at få insulin chok når hun bliver født, men det sker vist ikke med så mange, men håber virkelig

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

ja men får ikke lov hvis jeg får sukkersyge da hun kan risikere at få insulin chok når hun bliver født, men det sker vist ikke med så mange, men håber virkelig

Det gør jeg også for din skyld!!!

Anmeld

4. juli 2011

bobbles

Mettefpigen skriver:

Det gør jeg også for din skyld!!!

ja men det håber jeg da virkelig også.. får svar inden for 3-4 dage, så senest fredag har jeg et svar.. måske torsdag, men jubler simpelthen hvis vi når fredag og der ikke er kommet noget brev

Anmeld

4. juli 2011

Mettefpigen

ja men det håber jeg da virkelig også.. får svar inden for 3-4 dage, så senest fredag har jeg et svar.. måske torsdag, men jubler simpelthen hvis vi når fredag og der ikke er kommet noget brev

Så må du lige skrive herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.