Søger en speciel ting fra tiny love! Ligger du inde med den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Den lykkelige

Jeg har set hos en i min mødre gruppe at hun har sådan en slags uro ting som der kan hænges op.. den har så ligesom et slags klokke spil.. ligesom de der der spiller i vinden.. også hænger der 3 dyr ned fra.. må bare eje sådan en.. men det var en hun havde fået foræret.. og den skulle vist være en del år gammel.. Nogen der har sådan en??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Rockertand

Den lykkelige skriver:

Jeg har set hos en i min mødre gruppe at hun har sådan en slags uro ting som der kan hænges op.. den har så ligesom et slags klokke spil.. ligesom de der der spiller i vinden.. også hænger der 3 dyr ned fra.. må bare eje sådan en.. men det var en hun havde fået foræret.. og den skulle vist være en del år gammel.. Nogen der har sådan en??

Der er et bredt udvalg på trendsales, flere forskellige typer, så prøv at kigge derinde.

Anmeld

5. juli 2011

Den lykkelige

Rockertand skriver:

Der er et bredt udvalg på trendsales, flere forskellige typer, så prøv at kigge derinde.

Ja men har bare siddet og kigget det hele igennem på trendsales, den blå avis og guloggratis.. så måske nogle havde en liggende de gerne ville sælge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.