Navlepiercings ar på overarbejde :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.726 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Jemion

Andre der har problemer med navlepiercing ar ?

Mit stakkels navlepiercing ar er godt nok på overarbejde i forbindelsen med graviditeten og er helt rød og øm. Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mor til Mike

Jemion skriver:

Andre der har problemer med navlepiercing ar ?

Mit stakkels navlepiercing ar er godt nok på overarbejde i forbindelsen med graviditeten og er helt rød og øm. Nogen gode råd til hvad jeg kan gøre ?

Rens den hver dag, undgå stramt tøj, og ikke rør ved den :-) ..

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Øv da! Havde du taget piercingen ud? Og hvornår?

Jeg har ikke haft nogle problemer, men tog også min ud 6 måneder før vi begyndte pb. Så den kunne nå at vokse så meget sammen som muligt.

Men håber da ikke det bliver alt for slemt!

Anmeld

4. juli 2011

C@mill@

ja det lyder mærkeligt men nuller det så arvævet løsner sig, det gør pisse ondt det første stykke tid du gør det menn det hjælper med tiden... held og lykke med det 

Anmeld

4. juli 2011

Jemion

Tog den ud inden jeg blev gravid, men det er ligesom udenpå huden den er rød

Anmeld

4. juli 2011

JacobsMoar

Jeg tog min ud inden jeg skulle til MD, den blev også rød, kløede og så trak det i den.. Som om huden ville revne.. Ud kom den, og så var den desværre vokset sammen da jeg havde født.. Nu er arret bare rigtig grimt..

Anmeld

4. juli 2011

MorTilSnartFire <3

jeg tog min ud inden jeg blev gravid, den blev også rød og irritabel... igennem graviditeten, jo større jeg blev, revnede den opad og i dag er det et stort strækmærke, sammen med resten øvøv...

Smør den med mavecreme, men det er ikke sikkert det virker...

Anmeld

4. juli 2011

CamillaValby

Har desværre ingen gode råd. Jeg tog min ud 2 år før jeg blev gravid, jeg er ikke rød og det klør heller ikke (endnu i hvertfald) Men føj hvor er det ar bare så grimt. Kunne nu godt have undværet den pircing

Anmeld

4. juli 2011

Jemion

CamillaValby skriver:

Har desværre ingen gode råd. Jeg tog min ud 2 år før jeg blev gravid, jeg er ikke rød og det klør heller ikke (endnu i hvertfald) Men føj hvor er det ar bare så grimt. Kunne nu godt have undværet den pircing

Ja synes også bare mit ar er grimt fortryder jeg fik den lavet i tidernes morgen Er så bange for arret ender ud i et grimt strækmærke desværre

Anmeld

4. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hmm , jeg vil råde dig til at prøve og rense og rense .
JEg havde selv min frem til 1 måned før termin og den er der intet sket med . Udover den vokset sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.