Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ups... Havde jeg ikke lige luret... Sikke en fin mave.... Det lyder spændende med den fotograf....
Ups... Havde jeg ikke lige luret...
Sikke en fin mave....
Det lyder spændende med den fotograf....
Mange tak
Og ja det er spændende at se hvor fotogen eller mangel på samme jeg og maven er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fenja09 skriver: Mange tak Og ja det er spændende at se hvor fotogen eller mangel på samme jeg og maven er
Mon ikke de er gode alligevel...
Mira0911 skriver: Mon ikke de er gode alligevel...
Det håber jeg - ellers giver jeg bare fotografen skylden hehe
Fenja09 skriver: Det håber jeg - ellers giver jeg bare fotografen skylden hehe
Hihi... Fotografen kan sikkert godt tåle det...
åhh, så smuk mave du har dig
Mira0911 skriver: Ih, maven er rigtig tung... Meget besværligt at vende sig rundt i sengen efterhånden... 77 dage endnu til jeg er i mål... Nøøøj hvor jeg glæder mig... Her er lige et par billeder...
Ih, maven er rigtig tung... Meget besværligt at vende sig rundt i sengen efterhånden...
77 dage endnu til jeg er i mål... Nøøøj hvor jeg glæder mig...
Her er lige et par billeder...
Smukke, smukke gravide Dorthe Det bære du altså flot!
Chalala85 skriver: Smukke, smukke gravide Dorthe Det bære du altså flot!
Tusind tak søde.... Glæder mig til det er overstået om ikke så lang tid...
Miia90 skriver: åhh, så smuk mave du har dig
Ih tak skal du have...
NNM skriver: fin fin mave smukke. hun har det godt der inde. tung det tror jeg gerne ved jo selv hvordan min mave er og du er længere henne end mig. tiden flyver jo bare afsted det vildt der ikk er længere til termin.
fin fin mave smukke. hun har det godt der inde. tung det tror jeg gerne ved jo selv hvordan min mave er og du er længere henne end mig. tiden flyver jo bare afsted det vildt der ikk er længere til termin.
Tak smukke....
Ih ja de maver kan hurtigt blive tunge at bære på... Jaaa er glad for der ikke er længere tid tilbage....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128