appetit efter en fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

Corn

Gitze skriver:

uha... håber da du kommer af med dem på et tidspunkt.

mine kilo extra kilo irritere mig grusomt... men gør hvad jeg kan for at komme ud og gå med barnevognen tit

Det er prisen for at få tre unger lige i rap

Så dem skal jeg nok komme af med igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Tona

Jeg havde absolut ingen appetit de første måneder og tror at det var udmattelse ovenpå et hårdt forløb.

Det var faktisk ret mærkeligt at opleve for jeg har altid kunnet spise vildt meget. Det var sådan at maden decideret voksede i munden på mig og jeg ikke kunne synke det. Det kunne være en hel kamp at tvinge bare en rugbrødsmad i mig eller et par mundfulde aftensmad.

Efter et par måneder kom appetitten igen...og så gik vægttabet i stå  

(men det var nu dejligt at kunne spise igen. Det kom samtidig med at jeg følte jeg var ved at komme ovenpå

Anmeld

4. juli 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Amandas-mor skriver:

Jeg havde absolut ingen appetit de første måneder og tror at det var udmattelse ovenpå et hårdt forløb.

Det var faktisk ret mærkeligt at opleve for jeg har altid kunnet spise vildt meget. Det var sådan at maden decideret voksede i munden på mig og jeg ikke kunne synke det. Det kunne være en hel kamp at tvinge bare en rugbrødsmad i mig eller et par mundfulde aftensmad.

Efter et par måneder kom appetitten igen...og så gik vægttabet i stå  

(men det var nu dejligt at kunne spise igen. Det kom samtidig med at jeg følte jeg var ved at komme ovenpå

jeg følte også mad var ulækkert og hvis jeg prøvede at spise det følte jeg bare det voksede og badr!

Jeg savnede også at spise! og nu når jeg har fået appetiten igen spiser jeg bare alt! toltal dumt

Anmeld

4. juli 2011

Jeg tror faktisk der gik 3mdr. før jeg havde fået appetitten tilbage, som den var inden!?  Jeg tabte mig også 10 kg. under min start vægt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

4. juli 2011

Tona

Gitze skriver:

jeg følte også mad var ulækkert og hvis jeg prøvede at spise det følte jeg bare det voksede og badr!

Jeg savnede også at spise! og nu når jeg har fået appetiten igen spiser jeg bare alt! toltal dumt

Ja, kender det...nu nyder jeg også bare at jeg kan spise igen...og taber mig slet ikke

Anmeld

13. juli 2011

patella

Sidder her og føler mig helt udenfor, for jeg var SKRUP sulten lige fra starten af... kunne nemt spise 2 store retter og NØD at være på sygehuset, hvor vi bare kunne gå hen og hente alt hvad vi kunne spise, for jeg ÅD  troede faktisk det var dét der var det normale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.