Hvornår starter ligament smerterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste forsøger at få nummer 2 og vi har prøvet et par måneder nu, men hvornår kan man forvente ligamentsmerterne starter 2 gang?? Og hvornår begynder maven at vokse?? Første gang var jeg meget lille og maven kunne skjules under en jakke helt indtil fødslen, vildt jeg ved det og følte mig heller ikke rigtig gravid fordi maven ikke var der.. Men jeg har noget der minder om ligamentsmerter når jeg rejser mig for hurtigt osv akkurat som med første barn.. Problemet er bare at jeg maks er 2-3 uger henne hvis det endelig er lykkedes os, kan de godt starte så tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe??

Anmeld

4. juli 2011

Muffinmus

Da jeg skulle have nr 2 testede jeg netop fordi jeg fik stik og jag dernede, så her startede de i hvert fald inden mens skule have været der.Det endte i en SA,men det har jo ikke noget at sige.

Men for mig kommer det ret hurtigt i hvert fald.

Ang maven, så er det jo slet ikke til at sige, jeg så meget gravid ud allerede i uge 10 og hoppede i ventebukserne omkring uge 8 anden gang.

MMen hvis du ikke ser ret gravid ud er dte ikke sikkert det bliver så meget mere tydeligt den her gang.

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Da jeg skulle have nr 2 testede jeg netop fordi jeg fik stik og jag dernede, så her startede de i hvert fald inden mens skule have været der.Det endte i en SA,men det har jo ikke noget at sige.

Men for mig kommer det ret hurtigt i hvert fald.

Ang maven, så er det jo slet ikke til at sige, jeg så meget gravid ud allerede i uge 10 og hoppede i ventebukserne omkring uge 8 anden gang.

MMen hvis du ikke ser ret gravid ud er dte ikke sikkert det bliver så meget mere tydeligt den her gang.

Med den første kom de os før jeg testede positiv, men det krævede så os en blodprøve da en G-test ikke gav udslag før jeg var meget langt henne.. Er bange for det bliver det samme denne gang.. Krydser virkelig fingre for at det er tegn på en baby mere.. men tør ikke håbe på for meget.. Håber dog også at maven bliver mere tydelig denne gang da jeg bare så tyk ud sidst og slet ikke gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.