Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millesmammi skriver: Vil gerne ha en 3D scanning den her gang, men hvor langt er det nu lige man skal hen, før det er pengene værd ??
Vil gerne ha en 3D scanning den her gang, men hvor langt er det nu lige man skal hen, før det er pengene værd ??
fra uge 27 og opefter plejer de at anbefale.
Så vidt jeg husker er det fra 24-32 uge man får de bedste resultater af en 3D scanning, men det varierer sikkert lidt fra sted til sted hvad de anbefaler...
Jeg fik lavet en 3D i sidste uge hvor jeg var 28+1.. og jeg fik afvide dette var en perfekt uge at få det lavet.. - og jeg klager bestemt ikke.. hold op nogle flotte billeder
Jeg fik 24+2... Og de var vildt gode...
Tina&Martin skriver: Hvis du ikke har meget fostervand vil jeg anbefale uge 28-29, men har du meget så gør det i uge 32, som jeg gjorde (havde dog ikke meget vand, øv)
Hvis du ikke har meget fostervand vil jeg anbefale uge 28-29, men har du meget så gør det i uge 32, som jeg gjorde (havde dog ikke meget vand, øv)
Hvordan ved du om du har meget forstervand, er det noget de måler sig frem til?
Hybjerg skriver: Hvordan ved du om du har meget forstervand, er det noget de måler sig frem til?
Tina&Martin skriver: Det kan din JM fortælle dig, men hvis du Har en lille mave og en kæmpe baby er der ikke plads til alt Det vand som nogle andre har med store maver.
Det kan din JM fortælle dig, men hvis du Har en lille mave og en kæmpe baby er der ikke plads til alt Det vand som nogle andre har med store maver.
Så man skal første bestille tid hos sin jordemoder?
Hybjerg skriver: Så man skal første bestille tid hos sin jordemoder?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128