vægten er ikk min ven( dårligsamvigtighed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Miia90

Heeej  Piger

Er jeg den eneste der har det svært med at man bare tager på  ??

:/ startede med en vægt på 68kg, tabte mig i kvalme perioden til 62kg, sidst jeg var ved jordmorden for ca  7uger siden sagde vægten 63,5kg. Så var jeg lige  så dum idag at hoppe på vægten nede i mit motioncenteret, havde godt nok sko på + let tøj, der sagde vægten 68kg er idag 21+3.  Jeg skal til jordmorden imorgen 9.40 så må jeg lige op på hendes vægt

Lyder det overdrevet i jeres ører ?

Mia 21+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

B&J

Ja dit tøj er ca 1kg og sko er mellem 2-4 kg og der er også forskeld om du vejer dig om morgen midt på dagen eller aften så tror der er en logisk forklaring

Anmeld

4. juli 2011

Miia90

B&J skriver:

Ja dit tøj er ca 1kg og sko er mellem 2-4 kg og der er også forskeld om du vejer dig om morgen midt på dagen eller aften så tror der er en logisk forklaring

vægtede mig i morges må se hva den siger imorgen

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Øhh fra 19+0 til 24+4 tog jeg 7 kg på, aner ikke hvad jeg vejer længere, men det der synes jeg var meget voldsomt. Så tror desværre bare det er sådan i 2 trimester.

Anmeld

4. juli 2011

B&J

Miia90 skriver:

vægtede mig i morges må se hva den siger imorgen

men du kan jo også sagten ha taget på fordi du jo er gravid

men ja du må veje dig imorgen

Anmeld

4. juli 2011

Miia90

B&J skriver:

men du kan jo også sagten ha taget på fordi du jo er gravid

men ja du må veje dig imorgen

Ja

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

Heeej  Piger

Er jeg den eneste der har det svært med at man bare tager på  ??

:/ startede med en vægt på 68kg, tabte mig i kvalme perioden til 62kg, sidst jeg var ved jordmorden for ca  7uger siden sagde vægten 63,5kg. Så var jeg lige  så dum idag at hoppe på vægten nede i mit motioncenteret, havde godt nok sko på + let tøj, der sagde vægten 68kg er idag 21+3.  Jeg skal til jordmorden imorgen 9.40 så må jeg lige op på hendes vægt

Lyder det overdrevet i jeres ører ?

Mia 21+3

Synes ikke det lyder galt overhoved, med tanke på hvor meget du tabte dig til en start. 

Anmeld

4. juli 2011

Miia90

Kofoed33 skriver:

Øhh fra 19+0 til 24+4 tog jeg 7 kg på, aner ikke hvad jeg vejer længere, men det der synes jeg var meget voldsomt. Så tror desværre bare det er sådan i 2 trimester.

Anmeld

4. juli 2011

Miia90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes ikke det lyder galt overhoved, med tanke på hvor meget du tabte dig til en start. 

vi må se hva vægten siger hos jordmorden imorgen tidelig

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Miia90 skriver:

vi må se hva vægten siger hos jordmorden imorgen tidelig

Ja 

Jeg er ikke blevet vejet.  Fiiint med mig, jeg tror ikke det er så slemt endnu. Hehe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.