Endelig fået tid til nakkefoldsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. december 2008

BabyMoseHansen

Hej alle,
ja, desværre når vi ikke at få et billede med at grønærten, når vi fortæller den glædelige nyhed til jul, men jeg skal scannes den 7. januar - og vi glæder os begge ekstremt til at få syn for sagen

Det er stadig meget uvirkeligt for os begge, men det er vel meget normalt, når det er den første

Min elskede husbond er begyndt at kalde mig hans elskede lille hobbit, da jeg skal spise med meget jævne mellemrum , men det er ok.

Kan næsten ikke vente til jul!

Mange kærlige knus
Mette (9 + 3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

Ringsmose

Hej Mette

Det er meget normalt at det er uvirkeligt , med min den første troede jeg først på det, da jeg kunne mærke liv.

Jeg kan godt forstå at i glæder jer, til i skal til nakkefoldsscanning hvis det er den du mener.....

Du skal ikke tage dig af din husbond, han mener det jo sødt

Hilsen

Ringsmose

Anmeld

16. december 2008

Mathilde

Hej Mette

Jeg er også gravid med min første og har det ligesom dig. Jeg har også svært ved at forstå at der vokser et lille liv i maven.... Men det er alligevel helt fantastisk
Så jeg glæder mig også til scanning d. 5jan så man kan se at der er liv.

Kram Mathilde (9+6)

Anmeld

28. december 2008

cena

Hej allesammen, som har termin engang i Juli, fandt lige en gruppe, lige for mig, da jeg indtil videre er sat til den 28/07-2009. Skal til scanning den 9/1 og jeg glæder mig som et lille barn

Nu er jeg meget ny herinde, så jeg skal lige finde ud af hvordan det hele fungere, syntes det er lidt forvirrende, men det kommer nok...

Og et stort tillykke til alle jer, som også er så heldige at være gravide

Knus fra Mette

Anmeld

7. januar 2009

BabyMoseHansen

Weeeee,
så har vi været til nakkefoldsscanning og der er én dejlig lille perfekt baby derinde, der synker, vinker, drejer rundt og strækker sig
Skal lige prøve at scanne billedet ind og se om jeg kan få det i computeren
Datoen er nu rykket til den 13/7... men det er jo ikke langt fra den oprindelige (15/7).

Helt vidunderligt - jeg kan slet ikke få mundvigene væk fra ørerne igen

Håber alle I andre også har det godt!

Mette

Anmeld

7. januar 2009

Mathilde

BabyMoseHansen skriver:

Weeeee,
så har vi været til nakkefoldsscanning og der er én dejlig lille perfekt baby derinde, der synker, vinker, drejer rundt og strækker sig
Skal lige prøve at scanne billedet ind og se om jeg kan få det i computeren
Datoen er nu rykket til den 13/7... men det er jo ikke langt fra den oprindelige (15/7).

Helt vidunderligt - jeg kan slet ikke få mundvigene væk fra ørerne igen

Håber alle I andre også har det godt!

Mette

Ih hvor dejligt.
Vi var afsted i mandags og det hele var lige som det skulle være og sikke et fantastisk syn jeg er helt forelsket i det lille liv inde i min mave!

Jeg har også scannet mine billeder ind. Du kan se dem i mit fotoalbum.

Knus Mathilde - stadig med termin d. 15.07

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.