se min mave :) 29+4 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2011

peitersen23

Nessie skriver:

En flot mave, der godt nok er vokset helt vildt på kort tid

Kunne du følge med?

tak det er vildt

næsten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

ja det er sikkert der for hehe

nej der må godt gå lidt tid men ja det er dejligt at være afsted hver dag

hvor tit er du der oppe efter hånden ?

Øhh sidste uge var jeg der 2 gange, ugen inden 3. I denne uge skal jeg minimum 2 gange. Love it. Peter vil dog, at vi igen igen skal snakke med FG, trækker det dog lidt ud, hihi, det må vente til scanning eller jordmoder, så længe hun er aktiv, gider jeg ikke ringe.

Arh hvor er du kedelige, jeg vil gerne have mange niecer og nevøer, ved min storebror prøver og så er der jo kun jer som mulighed, da min søster jo gik fra kæresten i pinsen.

Hihi, sådan er det vist for småsøstre

Anmeld

4. juli 2011

peitersen23

Kofoed33 skriver:

Øhh sidste uge var jeg der 2 gange, ugen inden 3. I denne uge skal jeg minimum 2 gange. Love it. Peter vil dog, at vi igen igen skal snakke med FG, trækker det dog lidt ud, hihi, det må vente til scanning eller jordmoder, så længe hun er aktiv, gider jeg ikke ringe.

Arh hvor er du kedelige, jeg vil gerne have mange niecer og nevøer, ved min storebror prøver og så er der jo kun jer som mulighed, da min søster jo gik fra kæresten i pinsen.

Hihi, sådan er det vist for småsøstre

så længe der er liv der inden, går det jo nok der er jo nogle dage der ikke er så meget live og nogle dage hvor er liv hele tiden. kan du ikke bare sige det til ham ?

hehe ja jeg er bare så kedelig

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

så længe der er liv der inden, går det jo nok der er jo nogle dage der ikke er så meget live og nogle dage hvor er liv hele tiden. kan du ikke bare sige det til ham ?

hehe ja jeg er bare så kedelig

Det er desværre ikke derfor han vil ringe denne gang...

Ja helt vildt

Anmeld

4. juli 2011

peitersen23

Kofoed33 skriver:

Det er desværre ikke derfor han vil ringe denne gang...

Ja helt vildt

hvad han nervøs for ?

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

hvad han nervøs for ?

Jeg lækker gennemsnit vand fra underdelen igen, gjorde det også i maj-start juni og det viste sig at være forstervand fra b, så det er nok det igen, men frygter er jo, at det på et tidspunkt er a forstervand i stedet. Men gider virkelig ikke afsted mere, så er tvivl om jeg kan trække den til scanning på onsdag.

Anmeld

4. juli 2011

peitersen23

Kofoed33 skriver:

Jeg lækker gennemsnit vand fra underdelen igen, gjorde det også i maj-start juni og det viste sig at være forstervand fra b, så det er nok det igen, men frygter er jo, at det på et tidspunkt er a forstervand i stedet. Men gider virkelig ikke afsted mere, så er tvivl om jeg kan trække den til scanning på onsdag.

ja okay forstår dig godt

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

ja okay forstår dig godt

Og ringer jeg til FG vil de selvfølgelig have mig ind til tjek, så står lidt, skal/skal ikke ringe... Men han presser på. 

Anmeld

4. juli 2011

peitersen23

Kofoed33 skriver:

Og ringer jeg til FG vil de selvfølgelig have mig ind til tjek, så står lidt, skal/skal ikke ringe... Men han presser på. 

vil sige du skal gør hvad du har det bedst med.

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

peitersen23 skriver:

vil sige du skal gør hvad du har det bedst med.

Og pas til det hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.