Læs i trådene!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej søde venner!

Vi har alle sammen den uvane, at når vi skriver i en tråd, så læser vi først indledningen og skimmer ikke tråden igennem, før vi kaster et svar ind.

Kunne vi ikke prøve..ALLE SAMMEN..at huske at, om ikke andet, så at skimme lidt af siderne??? 

Og hvorfor?

Fordi netop i dag har vi et typisk eksempel på en tråd, det burde have været låst, men desværre kan vi i staff ikke låse den, da der er gået kuk i teknikken, så vi er lidt på herrens mark.

Så piger...kig dog lidt i trådene inden I kaster jer ud i et svar..det kan jo være emnet enten er uddebateret, forældet eller vi har i staff givet besked om at stoppe diskussionen.

Tænk over det

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Bambii

SussieThyssen skriver:

Hej søde venner!

Vi har alle sammen den uvane, at når vi skriver i en tråd, så læser vi først indledningen og skimmer ikke tråden igennem, før vi kaster et svar ind.

Kunne vi ikke prøve..ALLE SAMMEN..at huske at, om ikke andet, så at skimme lidt af siderne??? 

Og hvorfor?

Fordi netop i dag har vi et typisk eksempel på en tråd, det burde have været låst, men desværre kan vi i staff ikke låse den, da der er gået kuk i teknikken, så vi er lidt på herrens mark.

Så piger...kig dog lidt i trådene inden I kaster jer ud i et svar..det kan jo være emnet enten er uddebateret, forældet eller vi har i staff givet besked om at stoppe diskussionen.

Tænk over det

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

Wimmie

Helt enig!

Jeg synes så ofte man ser at TS har svaret på sit spørgsmål, fundet svar eller fået afklaring på et problem - eller som du siger; at sagen simpelthen er uddebatteret, og så kommer der flere svar og gætterier i forhold til indledningen.

Så med mindre det er en afstemning, så skimmer jeg altid alle siderne igennem.

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Og Henrik er på arbejde ? Ej det er også uheldigt, at i ikke den låse tråden, men jeg læser oftes tråden igennem før jeg svare, men er der lige en kommentar som for mine fingre til at "brænde", så svare jeg altså inden resten af tråden er læst, fx hvis nogen sviner andre, så glemmer jeg resten af tråden.

Men ja, det er da irreterende, at folk ikke læser tråden igennem, da problemstillingen oftes bliver bedre forklaret eller ændret hen af vejen.

Kan huske der blev skrevet om den samme den anden dag.

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Kofoed33 skriver:

Og Henrik er på arbejde ? Ej det er også uheldigt, at i ikke den låse tråden, men jeg læser oftes tråden igennem før jeg svare, men er der lige en kommentar som for mine fingre til at "brænde", så svare jeg altså inden resten af tråden er læst, fx hvis nogen sviner andre, så glemmer jeg resten af tråden.

Men ja, det er da irreterende, at folk ikke læser tråden igennem, da problemstillingen oftes bliver bedre forklaret eller ændret hen af vejen.

Kan huske der blev skrevet om den samme den anden dag.

Nemlig

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

SussieThyssen skriver:

Hej søde venner!

Og hvorfor?

Tænk over det

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.