så kom Krølfisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.295 visninger
49 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

otlitrom

Endelig kom den lille fis til verden natten til søndag, 00.51, efter en forholdsvis hurtig men helt fantsatisk fødsel.

meningen var at jeg skulle sættes igang lørdag middag, men grundet aktivitet på FG blev vi sendt hjem. Af flere årsager fik jeg dog tilladelse til at blive indlagt til aflastning på svangregangen, så jeg kunne vente på igangsættelse senere på eftermiddagen eller næste morgen. sådan blev det dog aldrig..

Hen på aftenen fik jeg veer af mig selv og 7 timer efter lå guldet på min mave, en helt fantastisk oplevelse. Han vejede 3250gr, var 50 cm og fik 10 i apgar med det samme. God dreng

Tusind tak for alle jeres hilsner og heppen i lørdags/søndags! En rigtig FB skal I nok få, når vi kommer hjem. jeg magter ikke at skrive den via telefonen

Vi har det alle tre rigtig godt og nyder roen på patienthotellet. Amningen går fint og den lille fyr virker som et roligt væsen. Navnet bliver offentligt en af de nærmeste dage, så skal I gætte må det være nu

Store knus fra en lykkelig Kitty. Han var ventetiden fra 1. februar '08 værd!!!! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Happiness

Stort tillykke med lillemanden! Glæder mig til at læse fb og se billeder af bassen!

Anmeld

4. juli 2011

Maja_4000

TILLYKKE !

Glæder mig til fb og ikke mindst billeder ! (;

Anmeld

4. juli 2011

sarahb

ihhh hvor er det fantastisk, og skønt alt forløb og forløber helt perfekt..
STORT TILLYKKE MED HAM! Glæder mig til at se ham

Ihhh navne.... Synes slet ikk der har været nogle form for hints eller noget.. Så det er da mega svært!!!
Tør slet ikke gætte... Måske... Magnus... Ej jeg ved det virkeligt ikke!

Men glæder mig i hvert tilfælde til at høre det...

Stort tillykke endnu engang.

Kram fra os 3

Anmeld

4. juli 2011

CamillaSoefelt

kitty skriver:

Endelig kom den lille fis til verden natten til søndag, 00.51, efter en forholdsvis hurtig men helt fantsatisk fødsel.

meningen var at jeg skulle sættes igang lørdag middag, men grundet aktivitet på FG blev vi sendt hjem. Af flere årsager fik jeg dog tilladelse til at blive indlagt til aflastning på svangregangen, så jeg kunne vente på igangsættelse senere på eftermiddagen eller næste morgen. sådan blev det dog aldrig..

Hen på aftenen fik jeg veer af mig selv og 7 timer efter lå guldet på min mave, en helt fantastisk oplevelse. Han vejede 3250gr, var 50 cm og fik 10 i apgar med det samme. God dreng

Tusind tak for alle jeres hilsner og heppen i lørdags/søndags! En rigtig FB skal I nok få, når vi kommer hjem. jeg magter ikke at skrive den via telefonen

Vi har det alle tre rigtig godt og nyder roen på patienthotellet. Amningen går fint og den lille fyr virker som et roligt væsen. Navnet bliver offentligt en af de nærmeste dage, så skal I gætte må det være nu

Store knus fra en lykkelig Kitty. Han var ventetiden fra 1. februar '08 værd!!!! <3

Kæmpe stort tillykke med ham. Glææææder mig til billeder;0)!

Anmeld

4. juli 2011

bøgelund

stoort stoort tillykke med guldet. det lyder som om, at i har haft en helt fantastisk oplevelse. 

jeg glæder mig meget til at se og høre en masse mere.. 

tror han skal hedde William eller Linus..

endnu engang tillykke. og alt godt til jeres lille familie fremover.. 

Anmeld

4. juli 2011

Sof

Stort tillykke med ham 

Glæder mig til at se billeder af vidunderet

Anmeld

4. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

kitty skriver:

Tillykke smukke. Nu kan jeg slet ikke vente til det bliver min tur. Glæder mig til at se en masse mor og søn billeder. Åhh altså hvor er det stort! 

Anmeld

4. juli 2011

SussieThyssen

Åhhrrr..sidder her og vander høns.

Hvor er det dejligt at det gik så super fint.

Kæmpe stort tillykke søde ven.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

tillykke med ham. Tror han skal hedde Sebastian Ej kender ikke jeres navnesmag, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.