T-shirts der lugter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

RiUL

Hej piger

Herhjemme er det mig der vasker tøj  

- Min kæreste har nogle polo shirts, i det der lidt tykkere stof end alm. "billige" t-shirts. Men de lugter surt (af gl. karklud) i syningen ved ærmerne og på skuldrene. 

Jeg har prøvet at vaske dem med eddike, med eddike og skyllemiddel, og med meget skyllemiddel, og ekstra lange vaske osv osv. 

Jeg hænger tøjet ud i den friske luft, når det skal tørre, og med meget mellemrum mellem tøjet. Men de lugter stadig, er der nogle der har et godt råd?

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Nettemor

har du prøvet rodalon?

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

nettemor skriver:

har du prøvet rodalon?

Nej, kunne være jeg skulle prøve det

Anmeld

4. juli 2011

TineA

RiUL skriver:

Hej piger

Herhjemme er det mig der vasker tøj  

- Min kæreste har nogle polo shirts, i det der lidt tykkere stof end alm. "billige" t-shirts. Men de lugter surt (af gl. karklud) i syningen ved ærmerne og på skuldrene. 

Jeg har prøvet at vaske dem med eddike, med eddike og skyllemiddel, og med meget skyllemiddel, og ekstra lange vaske osv osv. 

Jeg hænger tøjet ud i den friske luft, når det skal tørre, og med meget mellemrum mellem tøjet. Men de lugter stadig, er der nogle der har et godt råd?

Rikke

Rodalon

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

RiUL skriver:

Nej, kunne være jeg skulle prøve det

ja gør det. det virker. og der står på flasken hvordan og hvorledes med mål osv..

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

nettemor skriver:

ja gør det. det virker. og der står på flasken hvordan og hvorledes med mål osv..

Okay, hvor skønt Så slipper jeg for brok fra kæresten hehe

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

RiUL skriver:

Okay, hvor skønt Så slipper jeg for brok fra kæresten hehe

ja. har oplevet én gang at det ikke virkede.. men det var fugtpletter. rigtig meget. og det fjernede lidt men ikke det hele.. men ellers har det altid virket. og har en veninde der nærmest sværger til det

Anmeld

4. juli 2011

RiUL

nettemor skriver:

ja. har oplevet én gang at det ikke virkede.. men det var fugtpletter. rigtig meget. og det fjernede lidt men ikke det hele.. men ellers har det altid virket. og har en veninde der nærmest sværger til det

Jeg smutter i Fakta med det samme hehe

Anmeld

4. juli 2011

Nettemor

RiUL skriver:

Jeg smutter i Fakta med det samme hehe

super kom med update.

Anmeld

4. juli 2011

Kay

når det sker her hjemme (gerne kærestens arbejds tøj) så bruger jeg bare eddike... i "stedet for" skyllemiddel... jeg bruger aldrig skyllemiddel... men når det lugter så kommer der eddike i

og det lugter ikke af eddike bag efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.