Så blev det sørme også min tur :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Lotus86

MIWULA skriver:

Mange gange tillykke med den lille prins

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Lotus86

Jemion skriver:

Kæmpe tillykke med lillemanden, hvor er han bare en lille lækkermås Hvor er det bare fantastisk med alle de baby'er der kommer lige for tiden   Endnu engang tillykke hvor ser han bare dejlig ud

Tusind tak

Ja der er godt gang i babyboomet for tiden - skønt

Anmeld

6. juli 2011

Sakris

Lotus86 skriver:

Tusind tak Og fødslen gik godt, sluttede ikke helt som håbet, men når man nu bagefter står med guldet, så er det jo fuldstændig lige meget, og nærmest allerede glemt Har smidt lidt billeder ind her i tråden

Åh hvor ser han sød ud. Endnu engang tillykke

Anmeld

6. juli 2011

Maalene

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja han er kommet som en stor overraskelse for mange, de fleste inkl. mig selv havde jo regnet med en igangsættelse, så det var jo bare helt fantastisk at han så alligevel valgte at komme af sig selv

Og kan da lige hurtigt oplyse, at han var 53 lang og vejede 4050 gram

Eej, sikke en fin størrelse han har - men det havde I vel også regnet med? Mindes jeg kan huske, at han var en "stor" dreng

Ja, det må da være SÅ meget rarere, at han valgte selv at finde ud, er sikker på det giver en bedre fødsel end alt det sætten igang - selvom man selvfølgelig er villig til hvad som helst, når man er kommet så langt

Anmeld

6. juli 2011

Lotus86

Maalene skriver:

Eej, sikke en fin størrelse han har - men det havde I vel også regnet med? Mindes jeg kan huske, at han var en "stor" dreng

Ja, det må da være SÅ meget rarere, at han valgte selv at finde ud, er sikker på det giver en bedre fødsel end alt det sætten igang - selvom man selvfølgelig er villig til hvad som helst, når man er kommet så langt

Vi havde egentlig regnet med at han var større, de havde skønnet ham til 4200 gram, og da han kom ud og børnelægen stod med ham, skønnede hun ham til 4500, så ud fra det er han jo en lille dreng

Ja er også super glad for at jeg slap for at blive sat i gang, det er en meget speciel oplevelse når en fødsel pludselig går i gang

Anmeld

7. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Tillykke med ham. Så kom han endelig.

Anmeld

7. juli 2011

VNB

stort tillykke med den lille fyr!

Anmeld

7. juli 2011

Lotus86

Frk-Lotusblomst skriver:

Tillykke med ham. Så kom han endelig.

Mange tak Ja endelig valgte han at titte frem, han var godt nok også længe ventet

Anmeld

7. juli 2011

Lotus86

VNB skriver:

stort tillykke med den lille fyr!

Tusind tak

Anmeld

7. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Lotus86 skriver:

Mange tak Ja endelig valgte han at titte frem, han var godt nok også længe ventet

Jaah det kunne jeg forstå på mange ventende indlæg - Men dejligt han endelig valgte at komme ud til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.