kvamle heletiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. december 2008

trolden

Denne gang har jeg virkelig kvamle, og det er hele tiden hele døgnet.. jeg har det så dårlig at jeg for det meste bare ligger og sover, hvis jeg kan komme til det, ellers også slapper jeg bare af

jeg undgår stækt mad, kaffe osv men jeg kan bare ikke slippe af med den, nogle der har råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Diana...

JA... Jeg har været syg med kvalme/opkast konstant hele tiden og min læge blev bare ved med at sige at jeg bare skulle spise små måltider og spise nødder men når man har kvalme og kaster op kan man slet ikke spise noget, jeg nået og tabe 8 kilo på kort tid og så tog min jordmord fat i mig og sende mig til akupunktur med det samme Jeg har ikke kastet op siden og har kun haft lidt kvalme, du kan få en henvendelse hos din læge el jordmord, os selv om du ikke kaster op jeg skal gå til akupunktur 2 gange om ugen til jeg føder men jeg kastet os op, op til 20 gange om dage, dem jeg har snakket med som har kvalme og ikk kaster op de har kunne nøjes med et par gange. det forskelligt fra person til person, men det er absolut det bedste og har aldrig hørt noget dårligt om det el at det ikke har hjulpet så til lægen med dig og sig du gerne vil have en gang akupunktur så du kan nyde din graviditet.

Diana

Anmeld

12. december 2008

Assi

jeg vil også anbefale akupunktur. Jeg havde det selv rigtig skidt de første 3- 4 måneder - kastede op mange gange om dagen, kraftig kvalme konstant og vægttab. Jeg begyndte at få akupunktur og det tog toppen af det - så det vil jeg klart anbefale... jeg prøvede også ALLE kostråd...intet hjalp (og jeg kunne ikke rigtig holde noget i mig).
Håber snart det vender - føler med dig..det er SÅ hårdt!

Astrid

Anmeld

12. december 2008

pusling30

Da jeg ventede den 1 og den 3 led jeg også af døgnkvalme, og det var så slemt at jeg ikke selv kunne gå på toilettet. Så min læge gav mig nogle kvalmestillende stikpiller som hjalp efter 15-20 min og de var ikke skadelige for barnet.
Da jeg var forbi den 4 graviditetsmåned gik kvalmen over i begge tilfælde..

mvh Anja

Anmeld

14. december 2008

trolden

jeg vil da nævne det for min jordmor når jeg skal derud..

Man kan så sige at det er godt jeg gå hjemme nu, så jeg kan få slappe af og ligge og have ond af mig selv inden pigerne kommer hjem så jeg bare kan være lidt for dem idenne julemdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.