Et par spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Hej piger, nu da jeg er med på taber vognen har jeg et par spørgsmål..

Skal vi ikke lave en fælles vejnings/målnings dag som kan hjæpe os til og holde hinanden i ørene?

Hvor tit bør man veje og måle sig, tænker det ikke skal være for ofte?

Og så mangler jeg tips og råd til og holde sukkertrangen væk?

Andre råd modtages gerne..

- Malene&Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

Ingen??

Anmeld

7. juli 2011

Silja&Noam

Altså inden jeg blev gravid tabte jeg 22 kg på 8 mdr kun pga kost og jeg vejede mig hver dag (det hjalp mig bare til at se hvor lidt usundt der sku til før man tog på) og målte mig ca hver 14 dag. Nu vejer jeg mig i ny og næ og måler mig ca en gang om måneden.

Anmeld

7. juli 2011

Kloster

Hej.

Jeg vejer mig hver dag. Det er motiverende for mig. Men man bør nok kun veje sig en gang om ugen. Jeg skriver ned hvad jeg vejer, så jeg kan gå tilbage og se det.

Lige nu er mit mål at komme under 60 kg. Det kæmper jeg en del med, men åbenbart ikke hårdt nok. Men i det laaange løb, går det ned af og det er vigtigst.

Ang sukkertrangen, har jeg ikke erfaring med det, så jeg synes ikke, jeg kan rådgive dig ret meget der...

Anmeld

7. juli 2011

N&J

Jeg vil gerne være med på en fælles vejning, tænker også at en gang om ugen er bedst.. 

Anmeld

7. juli 2011

Prinsessens'Mor<3

N&J skriver:

Jeg vil gerne være med på en fælles vejning, tænker også at en gang om ugen er bedst.. 

Super, mon der er andre???

Anmeld

7. juli 2011

N&J

MaleneS2011baby<3 skriver:

Super, mon der er andre???

det er jeg sikker på der er, men tror vi skal oppe den ved 20-21 tiden, så kunne det være der var et par kvinfolk der sad derude og ville være med.. 

Anmeld

7. juli 2011

Chalala85

Jeg vejer mig hver dag og er på madlog hvor vi også har en fælles vejedag ( fredag ) med hensyn til slik trangen så har jeg hver dag i mit kaloriefrobrug gjort plads til lidt sødt. Nellie dellies og mørk chokolade. 1 stl chokolade og 5-7 nellie dellies. Det virker virkelig. På 1 uge har jeg smidt 2,5kg

Anmeld

7. juli 2011

TaAsJu

Jeg er ikke med på vognen da jeg jo har bebs i mavsen.. Men ved mandler tager chokolade trangen.. plus i nødder som mandler, hassel og valdnødder er der de gode olier som man har brug for.. Men vi har altid frugt skåret ud i køleskabet man kan hapse af og gulerødder.. gåber det hjælper lidt.. men ellers tørret frugt og nødder.. pop selv popcorn til en gryde bruger meget mindre fedt end dem til micro, hvis man en dag gerne vil hygge lidt!!

God fornøjelse.. Det lyder som en rigtig god ide..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.