gode råd søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

misse198

hej derude

Hvad gør i hvis jeres barn har svært ved at komme af med sin afføring?

Mathias har nemlig lidt men ikke meget hård mave, men er dog lidt ked når han skal prøve at komme af med det..

Kan ikke huske hvad jeg gjorde med de 2 andre dengang.

nogen siger at kamille the hjælper andre siger det må de ik få..

hjæææælp.

han er  3 uger gammel

knus og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

henh01

lacktulose.

Anmeld

4. juli 2011

misse198

Taaaak <3 <3

Anmeld

4. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEg vil sige movicol lactolose hjælp ikke her , Og vi har haft mange mave problemer er først stoppet nu og han er 6 måneder .

Anmeld

4. juli 2011

misse198

Får din også flaske..?

syntes bare det er så synt for de små vidunder når man kan se det gør ondt på dem..

Anmeld

6. juli 2011

IngenKoPåIsen

Hvis det bare er en enkelt gang, ville jeg nok tage termometeret og tage op. Ikke længere op end når man skal måle feber, og heller ikke længere tid af gangen, men måske 2 gange med kort mellemrum.. Det hjalp i hvert fald altid herhjemme!

Anmeld

6. juli 2011

2721

Jeg ville ikke give mit barn lactulose med mindre det var højst nødvendigt. Cykler i med benene, laver cirkler med uret på maven, har i prøvet zoneterapi/massere hans fødder?

Anmeld

7. juli 2011

misse198

Vi tog til en kranio sakral terpeut og det virkede

hun fik maven gjort i orden og hun kunne så os fortælle os at han havde en masse spændinger fordelt på hele kroppen og det var årsagen til mave systemet ikke var ordenligt.

Vi har fået os en dejlig glad søn igen takket være hende. -Er så glad.

Tusind tak for at i alle læste og skrev og gav os gode råd

Anmeld

8. juli 2011

Tona

Lactulose (eller hvordan det nu staves) har vi haft glæde af og jeg syntes det er godt at bruge det før det går helt i hårknude. Altså når man kan se at problemet er ved at opstå, frem for at vente til barnet er helt forstoppet.

Fra Amanda blev 4 mdr har vi haft stor glæde af at give sveskemos i stedet. Bare sådan et par skefulde i morgengrøden hver eller hveranden dag. Nu har hun ikke rigtig brug for det mere efter hun er begyndt at få havregrød og hirsegrød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.