Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej,
Er der nogle der har en "brugt" musik uro, som kan sidde fast på tremmesengen, til salg? Jeg har én, men min søn på 3 år bruger den stadig som afslapningsmusik om aftenen og jeg synes det er unfair, hvis jeg tager den fra ham for at give den til "baby" om 3 uger - så hvis du har en der ligger og samler støv, kunne jeg da evt. være interesseret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har den her liggende - mangler samledimsen mellem musikdåse og uro - bruger pt. gavebånd, fungerer fint
Bor 8362 Østjylland
Stefanie8 skriver: Hej, Er der nogle der har en "brugt" musik uro, som kan sidde fast på tremmesengen, til salg? Jeg har én, men min søn på 3 år bruger den stadig som afslapningsmusik om aftenen og jeg synes det er unfair, hvis jeg tager den fra ham for at give den til "baby" om 3 uger - så hvis du har en der ligger og samler støv, kunne jeg da evt. være interesseret
jeg har den store fra tiny love, med 4 forskellinge musik numre og med fjoernbetjening, og lys... det er den med vand dyr.. pris 350 kr plus porto
Jeg har købt én via Gul&Gratis, men mange tak for hjælpen )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128