Hjææælp, jeg er i total vildrede!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

marloutti

Vores dreng skal døbes om fjorten dage!

Og nu blir jeg så meget i tvivl om det navn!!!

Hans fornavn er helt fast og starter med M. (vi holder det hemmeligt til dåben)

Og så skal han hedde Oemann Damgaard til mellem-og efternavn...

Og det seje er jo at hans initialer bliver MOD!!

Meeeen nu er jeg i tvivl om han skal ha et af mine efternavne eller et drengenavn mere til mellemnavn...

Men jeg hedder Nielsen og det er bare for kedeligt... Og mit mellemnavn er Warbrick og jeg har egentlig aldrig været særlig glad for det....

Jeg blir bare lidt ked af han kun hedder sin fars efternavne(selvom jeg selv har valgt det)...

Så tænkte jeg om han måske skulle hedde mikkel som mellemnavn, efter min skønne fætter og fordi jeg synes det er et fedt navn...

Altså enten M.... Mikkel Oemann Damgaard (MMOD) eller M.... Oemann Damgaard...(MOD)

Lidt råd eller meninger er velkomne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Rosa

Det lyder da fint, dit forslag  Jeg synes forresten ellers at dit eget mellemnavn er flot 

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

Rosa skriver:

Det lyder da fint, dit forslag  Jeg synes forresten ellers at dit eget mellemnavn er flot 

Tak... Har bare aldrig været helt tilfreds med det...

Anmeld

4. juli 2011

merethe

Profilbillede for merethe
marloutti skriver:

Meeeen nu er jeg i tvivl om han skal ha et af mine efternavne eller et drengenavn mere til mellemnavn...

Men jeg hedder Nielsen og det er bare for kedeligt... Og mit mellemnavn er Warbrick og jeg har egentlig aldrig været særlig glad for det....

Jeg blir bare lidt ked af han kun hedder sin fars efternavne(selvom jeg selv har valgt det)...

Så tænkte jeg om han måske skulle hedde mikkel som mellemnavn, efter min skønne fætter og fordi jeg synes det er et fedt navn...

Altså enten M.... Mikkel Oemann Damgaard (MMOD) eller M.... Oemann Damgaard...(MOD)

M...  Oemann Damgaard Nielsen   

Det ser da godt ud

Så jeg syntes at du skal give din søn dit efternavn også

Anmeld

4. juli 2011

tinasmor

Synes det er fint med 3 navne. Vi valgte selv et mellemnavn fra, fordi jeg synes 4 navne er for meget.

Anmeld

4. juli 2011

Pigent

marloutti skriver:

Jeg synes at i skal kalde ham M Oemann Damgaard Nielsen. For så har han også noget fra dig.  

Anmeld

4. juli 2011

Sphynxlover

Nu ikke for at være en lyseslukker men har aldrig brudt mig om Nielsen så hvis det var mig ville jeg ikke kalde ham det, men det er bare min mening  kan godt forstå du gerne vil ha han har noget fra dig også.. har du overvejet at skifte efternavn f.eks og så kalde ham det

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

Sophie26 skriver:

Nu ikke for at være en lyseslukker men har aldrig brudt mig om Nielsen så hvis det var mig ville jeg ikke kalde ham det, men det er bare min mening  kan godt forstå du gerne vil ha han har noget fra dig også.. har du overvejet at skifte efternavn f.eks og så kalde ham det

Vi har snakket det igennem og jeg er blevet tilfreds med Oemann Damgaard.... Og forhåbentlig blir det jo også mit navn engang. Tak for svar...

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

tinasmor skriver:

Synes det er fint med 3 navne. Vi valgte selv et mellemnavn fra, fordi jeg synes 4 navne er for meget.

ja, sys jeg egentlig også...

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

merethe skriver:

M...  Oemann Damgaard Nielsen  

Det ser da godt ud

Så jeg syntes at du skal give din søn dit efternavn også

Tak, men er nået frem til det blir oemann damgaard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.