Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
millesofie skriver: øvsus der hen af kommer jeg aldrig hvad skal du i morgen? jeg skal nemlig i zoo
øvsus der hen af kommer jeg aldrig
hvad skal du i morgen? jeg skal nemlig i zoo
jeg befinder mig lige i århus for weekenden. jeg skriver til dig mandag. så kan vi finde ud af noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skeerne er de af plastik/melamin eller er det pocelæn? Og hvad er porto? Bare hvis hende den ander ikke er intersseret alligevel.
Mette&Alexander skriver: Skeerne er de af plastik/melamin eller er det pocelæn? Og hvad er porto? Bare hvis hende den ander ikke er intersseret alligevel.
det er af melamin jeg er ikke helt sikker i portoen. me jeg tror det er omkring 30 kr for B post.. måske...
op med loppen...
op op
isabellamor skriver: hejsaaa jeg har købt dette, men har ikke brugt det da jeg har fået et sæt til som er mere til drenge. derfor sælger jeg det... og det er ikke brugt... kom med et bud billedet er lidt grynet, fordi jeg er en spade til at indstille kameraet..
hejsaaa
jeg har købt dette, men har ikke brugt det da jeg har fået et sæt til som er mere til drenge. derfor sælger jeg det... og det er ikke brugt...
kom med et bud
billedet er lidt grynet, fordi jeg er en spade til at indstille kameraet..
op med loppen.
Kommer du nogensinde til Roskilde ?
Maja_4000 skriver: Kommer du nogensinde til Roskilde ?
haha... en dag gør jeg da sikkert
men jeg har ikke lige en dato.. skal på et eller andet tidspunkt i stof og stil med min venninde.. men hvornår det ved jeg ikke endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128