Hvornår skal vi begynde hvis ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja, mit spørgsmål går ud på : 

- mig og min kæreste har nu snakket om at vi gerne vil have et barn sammen, jeg har min datter på 3år nu. 

- jeg skal til og tage en 10 klasse & så pædagog pakke på vus efter, 

så spørgsmålet er så : 

-- hvornår kan/ skal vi begynde og prøve, jeg skal være færdig med 10 klasse først . og så skal det være sådan at jeg når og få min pædagog pakke færdig, hvor de sidste eksamner ligger i MAJ/JUNI . så jeg ik li står med termin i de måneder jeg skal til eksamen (: .. 

- og en anden ting , hvornår ville det så være smart og få min p-stav taget ud?? (: 

knus mig <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Anonym trådstarter

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, mit spørgsmål går ud på : 

- mig og min kæreste har nu snakket om at vi gerne vil have et barn sammen, jeg har min datter på 3år nu. 

- jeg skal til og tage en 10 klasse & så pædagog pakke på vus efter, 

så spørgsmålet er så : 

-- hvornår kan/ skal vi begynde og prøve, jeg skal være færdig med 10 klasse først . og så skal det være sådan at jeg når og få min pædagog pakke færdig, hvor de sidste eksamner ligger i MAJ/JUNI . så jeg ik li står med termin i de måneder jeg skal til eksamen (: .. 

- og en anden ting , hvornår ville det så være smart og få min p-stav taget ud?? (: 

knus mig <3

op

Anmeld

4. juli 2011

henh01

10. klasse tager 1 år og pæd pakken 1 år. Så skal I gå i gang til næste sommer.. altså juli/aug/sep mdr 2012

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

10. klasse tager 1 år og pæd pakken 1 år. Så skal I gå i gang til næste sommer.. altså juli/aug/sep mdr 2012

hvornår ville jeg så få en termin?

Anmeld

4. juli 2011

henh01

Anonym skriver:

hvornår ville jeg så få en termin?

juli=april (måske ikke så godt med eksamen) - aug=maj - sep=juni

Anmeld

4. juli 2011

Kofoed.

Altså laver i bebse til november, komme h*n ud i august.. det er vel det der passer bedst, hvis du slutter i juni.

Anmeld

4. juli 2011

Mor010711

Altså det kan man jo ikke sige. 

Det er jo ikke til at sige om I er heldige i første forsøg, eller om der går længere tid, og så vil du jo bare være i gang med noget andet...

Anmeld

4. juli 2011

henh01

Mor010711 skriver:

Altså det kan man jo ikke sige. 

Det er jo ikke til at sige om I er heldige i første forsøg, eller om der går længere tid, og så vil du jo bare være i gang med noget andet...

tror trådstarter mener hvornår det er sikkert at starte så hun kan nå at færddiggøre udd.

Anmeld

4. juli 2011

jette1983

det er bare så svært at beregne helt nøjagtigt, nogen bliver jo gravide i første forsøg, ved andre tager det flere år... Jeg ved ihvertfald at jo mere man tænker over det, og jo mere man vil have at det skal være på et bestemt tidspunkt, jo sværer er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.