regus negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

SaNiNa

Er der nogen af jer der er det?

Jeg selv er nemlig regus negativ og skulle åbenbart have haft taget en blodprøve ved uge 24 tjek. men min læge har åbenbart ikke vist noget om at de er begynd at tage blodprøve for det. Når man kender blodtypen.

Men Nicklas var vi jo spændt på om han var regus negativ for hvis ikke så skulle jeg have en sprøjte efter fødslen. den undgik jeg heldigvis da han også er regus negativ.

Ved I noget om det ny tidtag her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

maryjane

Synes du skal få din læge til at tage den blodprøve, for de nye regler blev vidst sat i kraft i 2010. Hvis din baby er positiv, skal du jo have en sprøjte omkring uge 29. Det fik jeg i hvert fald.

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Synes du skal få din læge til at tage den blodprøve, for de nye regler blev vidst sat i kraft i 2010. Hvis din baby er positiv, skal du jo have en sprøjte omkring uge 29. Det fik jeg i hvert fald.

De vil tage den imorgen ude på svangerklinikken.

Ringede jo til lægernestelefon og fik nr på en anden læge men tror du han ville tage blodprøven nej nej jeg kunne kontakte mig egen læge når han kom fra ferie jeps pm 3 uger og jeg er i dag 29+3 flot

Så ringede til min jordemoder som syntes jeg skulle kontakte svanger når jeg nu skulle derud imorgen.

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

Hader bare sådan at få taget blodprøver bliver helt dårlig ved tanken om det.

Anmeld

4. juli 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

De vil tage den imorgen ude på svangerklinikken.

Ringede jo til lægernestelefon og fik nr på en anden læge men tror du han ville tage blodprøven nej nej jeg kunne kontakte mig egen læge når han kom fra ferie jeps pm 3 uger og jeg er i dag 29+3 flot

Så ringede til min jordemoder som syntes jeg skulle kontakte svanger når jeg nu skulle derud imorgen.

Det var godt.

Får altid taget mine blodprøver på sygehusets laboratorie, da min egen læge ikke kan finde ud af at stikke mig.

Men der skal nok komme styr på det hele så.

Er du 29+3 i dag? Det er jeg også.

Anmeld

4. juli 2011

maryjane

Sanne og Nicklas skriver:

Hader bare sådan at få taget blodprøver bliver helt dårlig ved tanken om det.

Same here. Overlever så længe jeg kan ligge ned, og de ikke skal stikke flere gange. Er da også ved at vænne mig til det efterhånden, med alle de blodprøver.

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Det var godt.

Får altid taget mine blodprøver på sygehusets laboratorie, da min egen læge ikke kan finde ud af at stikke mig.

Men der skal nok komme styr på det hele så.

Er du 29+3 i dag? Det er jeg også.

nej jeg er 29+0 efter fast sat termin men efter scanning onsdag/tordag er jeg faktisk 29+3 så ja som jeg siger lille pigen kommet et sted mellem 14 dag før og 14 dag efter hihi

Anmeld

4. juli 2011

SaNiNa

maryjane skriver:

Same here. Overlever så længe jeg kan ligge ned, og de ikke skal stikke flere gange. Er da også ved at vænne mig til det efterhånden, med alle de blodprøver.

Jeg lærer det aldrig, gjore jeg heller ikke med Nicklas der stak de i mig flere gang om ugen nærmest, men vil helt sikkert helst til egen læge og får det gjort da hans kone er vild dog til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.