Jeg er sandelig gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Det er så vildt, men jeg er altså blevet gravid!!! Smed pillerne 12. april, så det er gået så stærkt... Jeg er så jublende glad og har lyst til at råbe det ud til HEEELE verden  Men jeg holder det for mig selv lidt endnu...

Hvor længe er det normalt at fortælle man er gravid? Jeg vil jo gerne være ovre den usikre periode, men jeg er bange for jeg ikke kan holde det så længe. Sidst ventede vi til jeg var i 12. uge... men der er godt nok lææænge til når jeg kun er 4+4 i dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

twinboys

Anonym skriver:

Det er så vildt, men jeg er altså blevet gravid!!! Smed pillerne 12. april, så det er gået så stærkt... Jeg er så jublende glad og har lyst til at råbe det ud til HEEELE verden  Men jeg holder det for mig selv lidt endnu...

Hvor længe er det normalt at fortælle man er gravid? Jeg vil jo gerne være ovre den usikre periode, men jeg er bange for jeg ikke kan holde det så længe. Sidst ventede vi til jeg var i 12. uge... men der er godt nok lææænge til når jeg kun er 4+4 i dag... 

weeeeeeeeeeeeeeeeeee tillykke... glæder mig til at høre hvem den heldige pige er

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Stort tillykke... 

Uh ja jeg ønskede også at holde det hemmeligt til efter de 12 uger begge gange... Anden var der en der gik rundt og sagde det til alle... 

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Hov det var lidt noget vrøvl jeg fik skrevet i den første besked, der sku ha stået "hvorlænge er det normalt at VENTE med at fortælle man er gravid" 

Men tak tøser 

Anmeld

4. juli 2011

Moms

Hej,

stort tillykke - det gik også ret stærkt for os :-) til min store overraskelse, da vi er 37.

Det afhænger jo af omstændighederne. Jeg var ret bevidst om, at det pga. min alder kunne gå galt og jeg betalte selv for en scanning i uge 8 for at se hjerteslag inden jeg fortalte det til min chef. Det var omstændigheder mht. til omlægning af arbejdstider, der gjorde det, ellers ville jeg helst have ventet til efter uge 12.

Jeg havde regnet med at fortælle det til familien efter nakkefoldsscanningen, men da den så viste en høj risiko og vi valgte at vente godt 2 uger på fostervandsprøven, ville vi hellere vente til efter resultatet fra den.

Den var i orden og nu har bedsteforældrene fået besked (uge 17). Resten af familien vil få det at SE til familiefesten om 2 uger.

Man er jo så spændt og vil gerne fortælle det til alle, men som sagt kan det jo være noget man hellere vil holde for sig selv for en tid...

God graviditet :-)

Moms

Anmeld

6. juli 2011

Øst

Ejjj tillykke...Hvor er det bare skønt 

Jeg har også svært ved at vente med at fortælle den gode nyhed... Man er jo så glad  Jeg har aftalt med min kæreste at vi kun fortæller det til et par stykker til vi er helt sikre der i uge 12. Dem vi vil kunne holde ud at fortælle hvis det skulle gå galt (7-9-13 for det ik gør det).. 

Anmeld

6. juli 2011

twinny

stort tillykke

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Tak skal I ha piger.... ja tror også vi venter til vi er helt parate. Indtil da er det kun to vennepar der ved det - nogle vi ved kan holde på en hemmelighed og som vil kunne håndtere hvis det gik galt. Ved ikke helt hvornår vi fortæller det til familie, men nu må vi lige se De får det i hvert fald at vide før de 12 uger. 

Anmeld

6. juli 2011

Nessie

Stort tillykke, det var da dejligt at det gik så stærkt

Vi var i fertilitetsbehandling, og kunne ikke rigtig holde det hemmeligt, så alle vidste det med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.