Karo skriver:
I torsdags var jeg hos en kirurg for at få fjernet den knude i maven jeg havde fundet.
Jeg kommer der op til hvad jeg troede var en forundersøgelse, men det viste sig at han havde tænkt sig at fjerne den med det samme. Han var en mærkelig type og jeg følte mig meget utryk fra jeg trådte ind af døren. Jeg ærgrer mig SÅ MEGET over at jeg ikke bare gik i stedet for at blive. Nå men jeg kommer ind han mærker på knuden og siger så: vil du virkelig have fjernet den lille knude.
Jeg blev helt mundlam og sagde at det ville jeg jo gerne da jeg gerne ville vide hvad det var og da min læge havde sagt at hvis det var en fedtknude at så kunne der gå betændelse i. Han vender sig så om og uden den mindste smule advarsel jeger han en nål ind med bedøvelse i siden på mig
Jeg siger jer det gjorde ondt. Jeg har aldrig prøvet noget der gjorde så ondt før og med to fødsler og to rygmavsbedøvelser så syndes jeg ikke jeg er sart. Derefter så går han og så ligger dej bare der og er vildt rystet.
Ind kommer der en sygeplejerske og hun er lige så usympatisk som ham. Det eneste hun siger er at du får altså et ar af det her. Hvortil jeg svarer at det er jeg godt klar over. Efter 10 minutter kommer han ind og begynder at skærer. Ikke noget med at fortælle at nu går han i gang eller noget, han gik bare direkte i gang. Jeg har en gang før fået fjernet en knude et andet sted, og her sad de ned med pincet og en lille skalpel og fjernede knuden. Tossen her stod med en saks og klippede knuden ud. Da han havde fået den ud var det et kæmpe stykke han havde taget og ikke kun knuden 
Jeg var rystet og sagde til Martin at ham ville jeg ALDRIG ned til igen. I dag ringede jeg så til min læge for at få en tid til fjernelse at sting. Jeg fortalte så om min oplevelse og så siger hun til min store overraskelse at han også er en kæmpe nar, og at hun selv har været hos ham engang og at hun aldrig vil derned igen. Men hvad fanden henviser man så til ham hvis man ved han er et fjols ? Det er en ny læge vi har fået efter vi er flyttet, men nu prøver jeg at se om vi ikke kan få en anden, for jeg stoler simpelthen ikke på dem mere 
Øv, sikke en ubehagelig, skræmmende og grænseoverskridende, dum oplevelse

Jeg fik selv engang fjernet et modersmærke på ryggen.
Lægen bedøvede og skar så knuppen af. Han mente ikke at det krævede et sting, det kunne godt hele af sig selv! - Så jeg fik bare et plaster på det 
Senere, da jeg derhjemme stod og puslede Bianca (det er en del tid siden), så kildede det pludselig ned af ryggen på mig. Kenneth kom, og så viste det sig, at blødet bare rendte mig ned af ryggen

Armen christ altså!
Det helede jo da - selvfølgelig - med tiden. Men det blev så grimt, og IKKE I ORDEN, for han havde åbentbart ikke været dybt nok nede og fået det hele med, så idag har jeg et størrwe ar, og deri vokser sørme mitmodersmærke ud igen ....grrr! Hvad nytte var det så til!?!
Men din oplevelse var på alle måder ubehagelig og hensynsløs!
Godt du gør noget, så du undgår at skulle oplevede den slags igen!
Vi skiftede også læge - ikke så meget for min egen skyld, men fordi jeg ikke følte mig tryk, og ikke følte at jeg fik svar på de ting jeg spurgte om hos lægen - Ofte var jeg bare MERE forvirret, når jeg gik derfra. Og dét ville jeg ikke nøjes med, når det gjaldt konsultationer med mine børn!! ....Der VIL jeg altså have en følelse af, at der er tjek på det, og at jeg bliver lyttet til, og får brugbare svar tilbage!
Anmeld