Som lovet kommer jeg med resultatet af vores test af Lidl's buksebleer
De koster 31 kr. for 22 bleer dvs. 1,4 pr. ble
Suger fint og holder en hel nat(21-6) ligesom Libero
De er nemmere at rive op i siden end Libero
De har også den der tape strimmel til at holde sammen i skraldespanden
Ikke svanemærket og alt mulig andet godt for miljøet som Libero
De er med rød kant og små søde dyr på - IKKE en mandeble
Så alt i alt en rigtig fin ble som jeg gerne vil gå over til!
MEN jeg har også Bummelumkort til Kiwiminipris. Til jer der ikke har hørt om det før: Det er et kort man gratis får udleveret ved kassen som gør, at du får hver 4. pakke Libero gratis OGSÅ når de i forvejen er på tilbud. (og der er også noget med halvpris på økologiske varer osv.)
Nå, men Kiwi sælger normalt en pakke(24stk) up&go til 59kr. dvs. 2,45 stk. MEN når så man får hver 4. pakke gratis hedder det jo lige pludselig 177kr. for 96 bleer. dvs. 1,8kr. stk.
Forskellen er altså 0,4kr. pr. ble. Det betyder ca. 14 kr. i ugen for os og dermed 728kr. på et år... Hmm... 728kr. for at støtte miljøet og slippe for sød rød/lyserød ble? Den er faktisk lidt svær...
...Sidder lige med Bilkaavisen og ser at de også har Libero up&go på tilbud, men det er jo ikke til at hvad de koster stykket, før man ved,hvor mange der er i en kasse, og det kommer jo an på hvilken str. man kal ha. Så mig til afsted til Bilka og undersøge
Nå, det var en længere smøre. Håber I ku bruge det eller stoppede med at læse med I tide