Buksebleer i Lidl og reklame for bummelumkort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.273 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

CA

Som lovet kommer jeg med resultatet af vores test af Lidl's buksebleer

De koster 31 kr. for 22 bleer dvs. 1,4 pr. ble

Suger fint og holder en hel nat(21-6) ligesom Libero

De er nemmere at rive op i siden end Libero

De har også den der tape strimmel til at holde sammen i skraldespanden

Ikke svanemærket og alt mulig andet godt for miljøet som Libero

De er med rød kant og små søde dyr på - IKKE en mandeble

Så alt i alt en rigtig fin ble som jeg gerne vil gå over til!

MEN jeg har også Bummelumkort til Kiwiminipris. Til jer der ikke har hørt om det før: Det er et kort man gratis får udleveret ved kassen som gør, at du får hver 4. pakke Libero gratis OGSÅ når de i forvejen er på tilbud. (og der er også noget med halvpris på økologiske varer osv.) 

Nå, men Kiwi sælger normalt en pakke(24stk) up&go til 59kr. dvs. 2,45 stk. MEN når så man får hver 4. pakke gratis hedder det jo lige pludselig 177kr. for 96 bleer. dvs. 1,8kr. stk.

Forskellen er altså 0,4kr. pr. ble. Det betyder ca. 14 kr. i ugen for os og dermed 728kr. på et år... Hmm... 728kr. for at støtte miljøet og slippe for sød rød/lyserød ble? Den er faktisk lidt svær... 

...Sidder lige med Bilkaavisen og ser at de også har Libero up&go på tilbud, men det er jo ikke til at hvad de koster stykket, før man ved,hvor mange der er i en kasse, og det kommer jo an på hvilken str. man kal ha. Så mig til afsted til Bilka og undersøge

Nå, det var en længere smøre. Håber I ku bruge det eller stoppede med at læse med I tide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

AnneBJ

Så når man skal køre relativt langt (15 km både ud og hjem) for at komme i Kiwi, er Lidl et okay alternativ?

Her tænker jeg faktisk også miljø - det er jo ikke sundt for miljøet at køre så meget længere for at hente bleer!

Den røde stribe kan jeg leve med, dem vi køber i aldi, er en blanding af blå, grøn, gul og lyserød stribe.... altså vilkårligt antal af hver farve i pakken. Jeg var helt dårlig første gang han fik en med lyserød stribe på....

Anmeld

4. juli 2011

CA

AnneBJ skriver:

Så når man skal køre relativt langt (15 km både ud og hjem) for at komme i Kiwi, er Lidl et okay alternativ?

Her tænker jeg faktisk også miljø - det er jo ikke sundt for miljøet at køre så meget længere for at hente bleer!

Den røde stribe kan jeg leve med, dem vi køber i aldi, er en blanding af blå, grøn, gul og lyserød stribe.... altså vilkårligt antal af hver farve i pakken. Jeg var helt dårlig første gang han fik en med lyserød stribe på....

Ja, jeg synes deres bleer er fine til os! Du har ret i, at det jo også gør noget hvor langt man skal køre efter det! 

Lyserød klæder dem bare ikke

Anmeld

4. juli 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Ja, jeg synes deres bleer er fine til os! Du har ret i, at det jo også gør noget hvor langt man skal køre efter det! 

Lyserød klæder dem bare ikke

Det gør absolut intet godt for dem nej!

Fint at vide, så behøver vi nemlig ikke selv ud og lede, når Felix bliver en vildbasse der skal i buksebleer!

Iiih jeg glæder mig til imorgen!!

Anmeld

4. juli 2011

CA

AnneBJ skriver:

Det gør absolut intet godt for dem nej!

Fint at vide, så behøver vi nemlig ikke selv ud og lede, når Felix bliver en vildbasse der skal i buksebleer!

Iiih jeg glæder mig til imorgen!!

Altid til tjeneste

Glæder mig også!! 

Anmeld

4. juli 2011

CamiRon

Carina87 skriver:

Som lovet kommer jeg med resultatet af vores test af Lidl's buksebleer

De koster 31 kr. for 22 bleer dvs. 1,4 pr. ble

Suger fint og holder en hel nat(21-6) ligesom Libero

De er nemmere at rive op i siden end Libero

De har også den der tape strimmel til at holde sammen i skraldespanden

Ikke svanemærket og alt mulig andet godt for miljøet som Libero

De er med rød kant og små søde dyr på - IKKE en mandeble

Så alt i alt en rigtig fin ble som jeg gerne vil gå over til!

MEN jeg har også Bummelumkort til Kiwiminipris. Til jer der ikke har hørt om det før: Det er et kort man gratis får udleveret ved kassen som gør, at du får hver 4. pakke Libero gratis OGSÅ når de i forvejen er på tilbud. (og der er også noget med halvpris på økologiske varer osv.) 

Nå, men Kiwi sælger normalt en pakke(24stk) up&go til 59kr. dvs. 2,45 stk. MEN når så man får hver 4. pakke gratis hedder det jo lige pludselig 177kr. for 96 bleer. dvs. 1,8kr. stk.

Forskellen er altså 0,4kr. pr. ble. Det betyder ca. 14 kr. i ugen for os og dermed 728kr. på et år... Hmm... 728kr. for at støtte miljøet og slippe for sød rød/lyserød ble? Den er faktisk lidt svær... 

...Sidder lige med Bilkaavisen og ser at de også har Libero up&go på tilbud, men det er jo ikke til at hvad de koster stykket, før man ved,hvor mange der er i en kasse, og det kommer jo an på hvilken str. man kal ha. Så mig til afsted til Bilka og undersøge

Nå, det var en længere smøre. Håber I ku bruge det eller stoppede med at læse med I tide

Jeg er totalt tilhænger af Lidl's bleer. Vi har aldrig brugt andet end dem til vores piger. Farverne - den røde du har prøvet - er str. 4. Jeg kan fortælle dig at str. 5 er blå! Og mener str. 3 var grøn. Hehe.  Men de er gode. Ville bare lige sige det med farverne.

Anmeld

4. juli 2011

CA

CamiRon skriver:

Jeg er totalt tilhænger af Lidl's bleer. Vi har aldrig brugt andet end dem til vores piger. Farverne - den røde du har prøvet - er str. 4. Jeg kan fortælle dig at str. 5 er blå! Og mener str. 3 var grøn. Hehe.  Men de er gode. Ville bare lige sige det med farverne.

He he tak for det! Jeg klarer nok også den røde farve Men rart at vide, at der er lidt mere lys for enden af tunlen

Anmeld

4. juli 2011

piadas

Er jeg gået glip af noget, eller hvad? Det ligner ellers ikke mig!

Hvad går din bletestning ud på? Altså jeg forstår selvfølgelig godt fidusen i at undersøge, hvilke der er bedst, billigst osv. men det lyder jo nærmest som om Johannes er blevet testbaby!

Anmeld

4. juli 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hvad går din bletestning ud på? Altså jeg forstår selvfølgelig godt fidusen i at undersøge, hvilke der er bedst, billigst osv. men det lyder jo nærmest som om Johannes er blevet testbaby!

Carina efterlyste buksebleer til 7 kgs. babyer i 0-1 kategorien en dag. Jeg skrev at jeg gerne ville vide hvad hun valgte for nogle og hvordan de var... Så det er vist lidt til ære for mig at hun har skrevet den.....

Anmeld

4. juli 2011

CA

piadas skriver:

Du kan tro han er test-baby, men kun for os Vi er ved at finde ud af, om vi kan finde et alternativ til liberos up&go, da jeg synes de er lige lidt for dyre... 

Forresten er han også testbaby for derma... Mor her ku godt tænke sig gratis creme, så ungen må lige udfylde et par skemaer i ny og næ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.