Børneværelse + hospitalstaske...Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger...

Hvornår begyndte/begynder i at lave børneværelse? og pakke tasken til hospitalet?

Jeg er nu i 27. uge og har købt stort set alt... Jeg overvejer kraftigt at gå igang med værelset og pakke tasken... Men er det for tidligt?

Har nok en eller anden frygt for at føde for tidligt også står man der og er ikke klar til noget...

Hvornår begyndte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

Mor Christa

værelset kunne jeg ikke lade være med at gå og hygge med fra omkring uge 25 Og det stod helt færdigt omkring uge 32..
Tasken der imod ventede jeg med at pakke indtil uge 35.. Det var svært ikke at pakke den ASAP! - Men tænkte også at det er træls at den bare står der..
og det var det også! Den stod bare der i 3 uger indtli jeg fødte - og jeg blev helt utålmodig Så hvis det var mig igen, ville jeg vente med at pakke tasken til jeg var lidt tættere på termin - men værelset synes jeg bare du skal "go for" ..
Man kan jo også vaske babytøj osv osv

Anmeld

4. juli 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej Piger...

Hvornår begyndte/begynder i at lave børneværelse? og pakke tasken til hospitalet?

Jeg er nu i 27. uge og har købt stort set alt... Jeg overvejer kraftigt at gå igang med værelset og pakke tasken... Men er det for tidligt?

Har nok en eller anden frygt for at føde for tidligt også står man der og er ikke klar til noget...

Hvornår begyndte i?

Jeg ville gå igang allerede nu med begge dele. Jeg var så småt færdig med værelset i uge 33. Tasken nåede jeg desværre aldrig at pakke da William pludselig ville ud (i uge 36). Jeg var sikker på at jeg minimum ville gå tiden ud, så havde ikke så travlt med tasken. Da jeg så skulle afsted og intet var pakket synes jeg det hele blev rigtig stressende. Jeg er en rimelig kontrolfreak så ville ønske jeg havde styr på det noget før

Anmeld

4. juli 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej Piger...

Hvornår begyndte i?

Vi var færdige med værelset da jeg var i uge 35 ca .. Der var vi helt færdige

Pusletasken stod klar 4 dage før jeg fødte

Anmeld

4. juli 2011

Nynne88

Jeg regner med at gå i gang om et par uger - når jeg er ca. 35-36 uger tror jeg. Lille manden skal have værelse i vores værelse så det er vores værelse som skal omrokeres. 

Kan godt forstå at du gerne vil i gang. Jeg synes man skal gøre det når man har  lyst - tasken kan jo nås at blive pakket enormt mange gange 

Anmeld

4. juli 2011

marloutti

Altså min søn er snart elleve uger og vi har ikke lavet værelse endnu... Tasken nåede vi aldrig at pakke, for han kom tre uger før tid. Troede jo jeg gik 14 dage over!!!  Men altså, da vandet gik fik vi stille og roligt puttet lidt småting i en lille sportstaske. Og så var kæresten hjemme og hente hvad vi ellers havde brug for. Manden må jo ikke blive på barselsgangen, så han skulle jo hjem og sove og kunne så tage tingene med næste morgen... Og den lille sover jo i sin seng inde ved os endnu, så der bliver bare lavet værelse, når han engang skal sove derinde.

Anmeld

4. juli 2011

Maja_4000

Startede på værelset omkring 24. uge ..
Og tasken pakkede jeg aftenen før .. Skulle have planlagt kejsersnit

Anmeld

4. juli 2011

1000Ben

Jeg pakkede min i uge 27 (og lidt af uge 28) børneværelset er kun lige blevet klar (er i uge 37 nu) så det vil jeg selv mene var liiiiidt for sent, men med bækkenløsning, går tingene ikke så hurtigt som de måske skulle... Men ja jeg ville helt sikkert begynde at forberede mig nu 

Anmeld

4. juli 2011

Anonym trådstarter

Arh det lyder godt...

Troede måske jeg var helt sindsyg fordi jeg bare gerne ville igang...

Alt baby tøj er vasket så kan ikke vente til vi får malet så jeg kan ligge det hele på plads på hylderne og samle vugge og puslebord osv...

Men så kan jeg roligt gå igang uden at virke alt for vild kan jeg høre

Anmeld

4. juli 2011

Xady

Børneværlset begynder vi på i næste uge hvor jeg er 33+0.

tasken pakker vi når jeg er 36+0 da vi først får barnevognen hjem der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.