Arj... Nu er det for meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Ja jeg har også kun haft det i meget små etaper, hvor jeg bare lige har kunne mærke at det føltes som menses smerter, men de er forsvundet hurtig igen. Nu har jeg bare haft det i nogle timer, måske 5 tror jeg....men ja, bliver jeg bekymret så ringer jeg til FG med det samme. Gider ikke gå og være nervøs, hvis der slet ingen grund er til det

Meeen håber nu det går væk...der er nogle uger til termin og skal jo gerne så tæt på som muligt!

Hvordan går det med halsbranden - er det stadig det samme?

Update lige hvad de siger til det...  Smutter snart i seng... 

Halsbranden er det samme... Har lige spist en is som lige kunne bedøve det indtil jeg tager balancid inden jeg skal sove... Jeg tager snakken med jordemoderen på Tirsdag, for at høre, noget må der kunne gøres... 

Evt. noget på recept... Aner det ikke... Forhøre mig hvert fald... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Fenja09

Mira0911 skriver:

Update lige hvad de siger til det...  Smutter snart i seng... 

Halsbranden er det samme... Har lige spist en is som lige kunne bedøve det indtil jeg tager balancid inden jeg skal sove... Jeg tager snakken med jordemoderen på Tirsdag, for at høre, noget må der kunne gøres... 

Evt. noget på recept... Aner det ikke... Forhøre mig hvert fald... 

Ja skal nok lige holde dig opdateret og det samme må du lige gøre!

Jeg købte Balancid her forleden, bare så jeg har det, hvis det bliver slemt. Har jo haft det nogle gange efterhånden.

Jeg smutter også under dynen lige om et split sekund - sov godt når du skal til det

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Fenja09 skriver:

Ja skal nok lige holde dig opdateret og det samme må du lige gøre!

Jeg købte Balancid her forleden, bare så jeg har det, hvis det bliver slemt. Har jo haft det nogle gange efterhånden.

Jeg smutter også under dynen lige om et split sekund - sov godt når du skal til det

Det skal jeg nok... 

Ja de er rare at have hjemme... Synes bare ikke de virker.. har prøvet Galieve uden held.. Gasvicon, synes jeg heller ikke har virket, men lige taget toppen af det.. 

Sov godt... 

Anmeld

4. juli 2011

Moms

Hej

Kunne ikke lige forlade denne tråd uden at komme med en kommentar.

Jeg er knap 18 uger og har mærket liv i en uges tid. Bare de her små strøg og bobler.

I er nok ikke klar over det, men jeres beretninger om babyspark og ynglingsribben var ret oplysende for mig og sjovt at læse.

Jeg vil jo ikke sige, jeg glæder mig til at blive sparket i blæren eller på ribbenene for den sags skyld, men det er godt at vide hvad der kommer og det er jo ufarligt, så det er med et smil på læben.

Tak for tråden og fortsat god graviditet - en lille ispose på det ømme ribben kan måske hjælpe (10 min af gangen 3-4 gange dagligt).

Moms

Anmeld

4. juli 2011

ønskebørn74

Mira0911 skriver:

Dog er der kun 11 uger tilbage til termin... 

Nøj hvor jeg synes det er ubehageligt når lillesøster sparker helt vildt, og laver nogle underlige stunt af en art derinde bagved... Får godt nok tit ondt i maven, ribben af hendes moslen rundt... 

Så slemt oplevede jeg det slet ikke med Julie... Puh... Må liiiiige bide i det sure æble... 

Men må sige, jeg glæder mig til jeg når dertil...

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Men må sige, jeg glæder mig til jeg når dertil...

Ja det kan jeg godt forstå... Det bliver dejligt for jer.. 

Anmeld

4. juli 2011

Mira0911

Moms skriver:

Hej

Kunne ikke lige forlade denne tråd uden at komme med en kommentar.

Jeg er knap 18 uger og har mærket liv i en uges tid. Bare de her små strøg og bobler.

I er nok ikke klar over det, men jeres beretninger om babyspark og ynglingsribben var ret oplysende for mig og sjovt at læse.

Jeg vil jo ikke sige, jeg glæder mig til at blive sparket i blæren eller på ribbenene for den sags skyld, men det er godt at vide hvad der kommer og det er jo ufarligt, så det er med et smil på læben.

Tak for tråden og fortsat god graviditet - en lille ispose på det ømme ribben kan måske hjælpe (10 min af gangen 3-4 gange dagligt).

Moms

Det er jo virkelig skønt at mærke den lille og sparkene... 

Men spark de forskellige steder, er ikke videre behageligt... Det går... 

Hihi... Glæd dig... 

Anmeld

4. juli 2011

MaybeBaby

Mira0911 skriver:

Dog er der kun 11 uger tilbage til termin... 

Nøj hvor jeg synes det er ubehageligt når lillesøster sparker helt vildt, og laver nogle underlige stunt af en art derinde bagved... Får godt nok tit ondt i maven, ribben af hendes moslen rundt... 

Så slemt oplevede jeg det slet ikke med Julie... Puh... Må liiiiige bide i det sure æble... 

Jeg tror, jeg har en helt vildt rolig dreng så! Jeg synes stadig, det er hyggeligt, når han møver rundt derinde. Men det er også nogle ret så bløde bevægelser -Måske jeg bare har en ret så høflig dreng eller så ligger han bare meget fornuftigt, når han træder rundt derinde men mon ikke der kommer en tid, hvor det føles som om, han har pigsko på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.