Gul/hvid og sort kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.932 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Polkaprik

Tjaa så blev det lige til en enkelt kage selvom jeg skulle holde et par uger fri fra bageriet, men altså.. Min bonusmor fyldte år i dag og spurgte så pænt i går om jeg ikke ville lave en kage og tage med.

Jeg var helt blank for idéer til kagen men synes den blev okay trods alt. Dog var tylleriet noget mød da jeg havde mistet den tylle jeg egentlig skulle bruge og så drillede det hele lidt pga varmen og LUFTFUGTIGHEDEN!

Indholder: 4 lyse bunde, kokos/ostecreme, rababermousse og lys tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant og et silkebånd.

Det ligner jeg var sprit stiv da jeg tog de billeder men jeg sværger jeg var pinlig ændru

Alle mine kager kan ses på

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2011

iris-mor

Nøj hvor er den flot.

Anmeld

4. juli 2011

Polkaprik

iris-mor skriver:

Nøj hvor er den flot.

Tak for det Sødte

Anmeld

4. juli 2011

Loa

Den er da super flot......

Anmeld

4. juli 2011

Polkaprik

Loa skriver:

Den er da super flot......

Anmeld

4. juli 2011

Englebassen82

Den er sgu da bare P.... Flot altså.... Jeg gruer også for fugtigheden i vejret nu her til weekenden, har en 4 etagers bryllupskage på programmet..

Anmeld

4. juli 2011

Polkaprik

Englebassen82 skriver:

Den er sgu da bare P.... Flot altså.... Jeg gruer også for fugtigheden i vejret nu her til weekenden, har en 4 etagers bryllupskage på programmet..

Ja det er bare lige sjovt her om sommeren med det fondantpjat! Jeg prøvede sidste år at stå og pynte kagen mens den stod i køleskabet da den ellers bare begyndte at svede med det samme jeg tog den ud og blev umulig at arbejde med!

Anmeld

4. juli 2011

Englebassen82

Polkaprik skriver:

Ja det er bare lige sjovt her om sommeren med det fondantpjat! Jeg prøvede sidste år at stå og pynte kagen mens den stod i køleskabet da den ellers bare begyndte at svede med det samme jeg tog den ud og blev umulig at arbejde med!

Uhhh tyder på at jeg må bruge alle de kølige aftentimer og nattetimer med.......

Anmeld

4. juli 2011

roenlund

Den er bare super flot

Anmeld

4. juli 2011

Polkaprik

Englebassen82 skriver:

Uhhh tyder på at jeg må bruge alle de kølige aftentimer og nattetimer med.......

Jeg har også en enkelt 3 etagers til weekenden så jeg håber på lidt bedre kagevejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.